|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett drygt knarrande ljud i förarstolen som verkar komma mitt innuti ryggstödet. Någon som har plockat isär en stol och kan tala om hur att gå till väga ? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
|
Det knarrar på min också. Sidostödet (rygg) tar i armstödet så det låter... Kolla om det kan vara det. BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Nej det är inte att det tar i armstödet, det är mitt i ryggstödet. ungefär som om plasten (bakstycket) har släppt inuti eller liknande. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
Mathias H |
Tjena! Är du säker på att det är mitt i ryggstödet? Jag hade ett knakande ljud från stolen på min E36. Det visade sig vara fjädern som sitter under stolen som låg på en plastdetalj. Så varje gång ryggstödet ändrade läge, kom det ett knakande ljud. Om det är den fjädern måste du ur med stolen ur bilen, du kommer inte åt annars. |
|
Njae säker är jag inte, men ljudet uppstär när jag liksom ändrar min position med ruggen, alltså lutar lite i ryggen. eller om det svänger så man blir lite lutad. Är iaf ett mkt irriterande ljud. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.