|
|
|
|---|---|
Neostar |
Skulle gärna vilja ha en såndär "Dekal" eller vad det heter, inte säker om det heter så!!!! En såndär som man kan klistra i framfönstret på bilen högst uppe. Någon som vet var man kan beställa sådana och vad det kostar......kan väl inte kosta sådär värst mycket. Tacksam för svar!! |
|
Vad skall det stå på dekalen? Är det en BMWPower dekal du är ute efter finns det kanske i shopen... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Hej. Jag letar oxå efter en Framrutestreamer.. Är Det någon som vet vart man kan Köpa/Beställa en sånn? Skulle vilja ha den i bilens färg = Daytona Violette. Mvh// Jonas |
|
|
Jonas// Hör med nå´n reklamfirma/dekalmakare. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Okej.=) Tack! Mvh// Jonas |
|
|
www.dekaltrim.nu kan ha en del intressanta saker.. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Hej! Kolla på Länk tror att de har.. |
|
| www.dekaltrim.nu. | |
|
Närmaste reklamfirma .................Så skriver dom vad du vill på dekalen också.......räkna med 500:- . Men om du kommer till Värnamo så fixar min kompis det för 250 han gjorde min. ...::Kristijan::... |
|
|
här finns de också Länk Tvåan Är Första Förloraren |
|
|
kristijan... e du go eller. en framrutestreamer kostar inte 500:- jag gav 100:- för min med text. fick dock inte ha kvar den för snuten,var 25 hög.. tänk på att ett A:4 ska kunna ligga på ratten å så ska det vara en glipa mellen pappret å vindrute kanten då säger dom inget om att.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.