|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har satt i en m3 motor från e36 i en e46.Skulle passa mig bra en motor och låda går att få för 30K och 4dörrars m3 e46 vimlar det ju inte av precis. | |
cdabox |
om du tänkt sätta i m3 -e46 motorn, så varför inte köpa en direkt ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Tror inte nån har gjort det. Åtminstone inte här i norden. Låter kul. Skulle vara lite annorlunda. En hel del billigare, och med nästan lika prestanda. Jan BMWCS # 3966 |
|
|
cdabox Tycker att m3 e46 är lite dyra fortfarande sen finns dom som bekant inte i 4dr. |
|
|
Lär bli liiite problem i besiktningen! ;o) Mvh |
|
| Inte säkert man tänker på de :).. HUr många förväntar sig att de sitter en m3 motor i en så pass ny bil.. Jag tror inte att de skulle tänka på de :).. | |
| "BMW M Power" kommer att lysa besiktningsmannen rakt i ansiktet. Jag tror inte att han missar det. | |
Aldric |
Dekaltrimning? ;))) |
| Kanske har en äldre herra som inte är med på noterna redigt ;).. Man kan ju lägga några $ på kåpan när han öppnar å ska titta ;) | |
|
Själv skulle jag måla över hela locket på ventilkåpan. (Helsvart..) Med lite tur så tror jag inte de skulle lägga märke till att det är en M-motor. |
|
cdabox |
2002tii: jag håller med dig om kostnaden, men ja...lyckas du är jag den första som vill titta under din huv =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.