|
|
|
|---|---|
|
e det nån som vet eller har monterat in lustgas , hur går bilen? låter det mycke om bilen? | |
|
Tjena Kevin Jag har pratat med dem i Varberg om Lustgas på min Z3 M coupe, de sa att mer än 35hk skulle man inte plocka ur M-motorn. Så för 12.000kr får man bara 35hk. Inte så dyrt kanske men känns som man kan vara utan också. Gasen är rätt dyr och tar snart slut, tänk på det. Kom gärna på Z-träffen den 10 maj på Mantorp så kan vi prata mer. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
här i GBG sa de att man skulle få ut ca100hk o att gasen kostade o fylla på ca 500-100 spänn, jag har en Hamannbyggd M som enligt papper ska ha 360hk men jag vet inte jag har 400hk i min Viper o det e en jävla skillnad kanshe för att det e en 10a på 8liter men jag körde ett race med min fru ,hon i Z3M jag i Vipern o hon hade inte en chans vad tror du? |
|
|
jag köpte bilen i Malmö på sportbilcenter |
|
|
sportbilcenter.... där jobbade man ett tag... när det låg vid slakthuset... kan tyvärr inte säga att det är det bästa stället att köpa bil på =/ Länk |
|
e38750ial |
kevin M_Roadster asså du är tillbax på bmwpower. ;) Du har inga framstolar liggande till en e36 coupe? svarta sport/m3 |
|
tyvärr , sysslar ej med försäljning hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
skunk min polare lämnade in sin Viper där för försäljning när jag va där pratade jag med en kille som hette Daniel han va trevlig men han visste inte mycke om hamann men men man kan inte veta allt hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
kevin: den röda med gula stripes lr? Länk |
|
e38750ial |
Varför skall du ha lustgas när du har en kompressor liggande.? eller skall du ha både och.? |
| Klart man skall ha både ock :-) | |
\\\M 325i ZENDER/// |
funderade köpa till min 325a,100hk skulle d ge.....tuben kostade 500-1000lappen att fylla. den jag sökte var "våt system"....... FD, ///lila ljus\\\ |
|
Kevin M roadster: Du har inte lust att besöka BMW Z-träffen den 10 Maj på Mantorp så man kan kika lite närmare på din bil???? Har du hardtop eller burbåge så får du ju även vara med på BMW Sport Club banträff för gatbilar som går parallellt på Mantorp. Själv bor jag i Stockholm och besöker inte GTB så ofta. Jo ett par saker till, lustgas system går ju lätt att ändra mellan 35-100hk beroende på munstycke, men de rekomenderade inte mer än 35hk till M-motorn. Sen racet mellan din Viper och M roadster, Nu vet jag inte hur många Nm i vrid Vipern har med M roadstern har ju bara 350Nm original och det är väl vad som är avgörande vid ett race. (Jag misstänker att Vipern har runt det dubbla). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
skunk näää den e röd med gråa stripes , du kanshe känner han Rolf Tinggren han äger en skruv o mutter grossist, jag tror det heter bossaf eller nåt liknande han har 4 vipers 3 håller på o lagas kompressorn ska jag sälja så den kommer jag inte o använda, det va för mycke pillande för mig jag e van vid o få det jag vill fort o snabbt Z3 power jag ska se om jag blir klar med bilen tills dess nej jag har ingen HT eller bur hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
e det nån som e från GBG som har Z3-m så man kan jämföra hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.