|
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Nu är den omtalade filmen från Drottningholm/Ekerö (29-03-2003) klar! :) Den blev helt ok tycker jag... Hoppas på att Asken eller någon annan kan lägga upp den på BMWPower inom kort! Här finns den iallafall att ladda ned sålänge. ftp://www.hannus.net/bmwpower/ användar id: bmwpower lösen: supersprint Det kanske går lite segt på ftpn ibland då många laddar ned filmen... Hoppas det smakar! =) Mvh Tobias | |
|
Länken funkar ju inte(:- /D |
|
|
Jodå dominik, ligger och tankar just nu. Kanske nått limit på antalet som är tilåtet att kolla upp en ftp-session? Prova senare. Det går rätt långsamt dock, 40 minuter verkar det luta åt. Har typ normalt 500k-1Mbit |
|
|
Får inte det att tfunka***** Kommer upp ett fel medelande från internetexp och bakom ser det ut som den står och tankar hem men ingen info om hur mycket det är kvar etc???Ni vet det brukar står hur lång tid det är kvar etc etc?? Vad är fel?? |
|
Agge |
Tycker filmen blev skitbra. Synd bara att batterierna tog slut, man skulle gärna vilja se mer. Får lite rysningar när man ser filmen. Ser så mäktigt ut med så många Bmw. Tack! MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Får upp ett meddelande att sidan inte kan visas etc. Ungefär när internettanslutningen hänger sig. Testade även igår kväll>>>samma sak, tråkigt:-( /D |
|
|
Hur gör ni? får det inte att lira eller det jag som är dum? Kommer upp ett fel medelande från internetexp och bakom ser det ut som den står och tankar hem men ingen info om hur mycket det är kvar etc???Ni vet det brukar står hur lång tid det är kvar etc etc?? Vad är fel?? |
|
|
starre: kan du starta sessionen oc se vilka filer som finns? Isåfall höger-klicka och välj "Copy to folder" sedan skall det bara vara att vänt. Fick ner filmen exakt nu ;) |
|
|
nu kommer jag inte in enligt nedan: Inloggning till Filservertjänst Du har inte angivit korrekt AnvändarID och/eller lösenord. Vänligen försök igen. AnvändarID Lösenord -------------------------------------------------------------------------------- Usernames and passwords are case sensitive. Your session will automatically timeout after 20 minutes of inactivity. |
|
|
Hej igen! Jo jag har märkt att många tankar och därför e det svårt att komma in... Max sharelimit ligger på 3 användare... Om ni vill så kan jag skicka filmen via ICQ... Mitt ICQ UIN finns under min användarinfo! Mvh Tobbe |
|
| Finns nu även på Länk | |
|
Bra film,tog hem båda.. Tackar He de // Bengan Länk |
|
|
Nu har även jag lyckats ladda ner filmen. Trevligt verkade ni ha haft där. Och poppig bakgrundsmusik:-) Ser fram emot nästa träff. /D |
|
|
Bra filmat+redigerat! Mycket fina BMW, men mer motorljud och mindre (i mitt tycke) hemsk musik vore (som vanligt) att föredra :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Bimmer7er |
Ja, bra filmat kul att se, musiken är helt ok i detta sammanhang tycker jag. Sköna motorljud var det gott om men det är väl svårt att få till med tanke på vindbrus etc. Batteriet tog slut :(....ville se mer :P, men tack bra jobbat! /// Bimmer7er ______________ Länk |
| Bra film! Härliga bilar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.