|
|
|
|---|---|
|
Vad ska jag ha för högtalare vid fötterna där framme i min E30.. Säkert 1000 pers som har frågat detta.. Men såvitt jag har förstått så kan man inte ha vilka högtalare som helst eftersom det inte är så djupt där. Hur får man bort skiten också? | |
|
för att komma åt högtalarna där framme så får du skruva ut skruven som håller plastpanelen på plats (stjärna) och sen så tar du helt enkelt tag längst fram på panelen, den sidan som är mot torpeden och drar utåt så lossnar panelen och där bak sitter högtalaren..på förarsidan så måste du lossa huvöppningsspaken, samt den panelen som sitter ovanför pedalerna... högtalarna sitter skruvade i fästen, väldigt enkelt...dock finns där inte så mycket plats, på förarsidan ligger där ochså massa kontakter som tar upp plats..sen är inte hålet som högtalaren sitter i slutet (öppet runtom upp i väggen) så att för bästa resultat så skulle man kanske byggt en låda eller gjutit en form som slöt tätt runt högtalaren.... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Det är väldigt gott om plats skulle jag vilja säga. Har riktigt djupa fronthögtalare i min. Visst finns det kabelkanaler och lösa kablar, men de går att trycka åt sidan när man sätter in högtalaren. Kruxet är väl snarare att man får bygga distanser till plasten om man har högtalare som slår en del. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Vad kan man ha för några då? | |
|
5.25" vad som helst skulle jag vilja säga. Om jag får plats med mitt Alpine Type-R-system där fram så får nog vad som helst plats för de är jättedjupa. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Har oxå haft Alpine Typ-R, som nu skall bytas ut mot Macrom EXT 6.0, skall bli intrtessant och se hur mycket arbete det blir för att få in 6½". Mvh Jonas.N /////Alpine MTX Macrom NRG Arizona-Eagle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.