|
|
|
|---|---|
Espen |
Senaste bilsport: BMW E36 Compact -95 Motor: V12 hämtad från 850CSi, chippad, dubbla K&N luftfilter, standard CSi grenrör och katalysatorer. Specialbyggt avgassystem. Effekt: C:a 400hk (CSi standard 383Bhp) Vikt: 1.360 Transmission: CSi 6-växlad manuell låda Fälgar: AC Schnitzer Rennsport Typ II MMMMMM... ge mig den =))))) -Eppe- Born2XLR8 |
|
den är hur grymm som helst vill ha!!! Länk |
|
|
den är säkert rolig att köra, men den hade varit snyggare om den varit byggd på coupe-karossen av e36...compact är fan den fulaste karossen....men sleeperfaktorn är obeskrivlig.. BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Håller med Bmwfreaken: Compakt modellen av E36 är ju så fruktansvärt ful. Hade varit grymmare med Coupé modellen. Fast den lär ju gå nåt brutalt gött. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| Hur kan du redan ha tidningen? Den finns väl ej att köpa än? | |
|
Tarzan// Prenumeranters privilegium! För övrigt tycker jag att det roliga med bilen är att det är just en compact! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Espen |
Kristian: Håller med dig verkligen! Det är ju så absurt brutalt att det finns inte! Jag menar hur många E36 Coupe av olika slag (M, 325, 328) finns det inte som redan är hottade och som går bra? Hur många compakt med V12 finns det? Säkert nån enstaka här och där med det är inte var dag man ser en iaf =) För mig är valet lätt!!! =) Och ful kan jag inte direkt hålla med om, annorlunda tycker jag är ett passande ord! -Eppe- Born2XLR8 |
|
fler tarzan män här alltså!!! som sagt prenumerantens styrka: tidningar före alla andra... E36 compact är ju bra mycket bättre än tex. den senaste compacten som är direkt ful var man än tittar... Diesel-räsern Länk |
|
chrille70 |
Tarzan_the_man: Jag är oxå prenumerant, på både Bilsport och Teknikens Värld, och jag brukar få tidningarna ca 1 vecka innan de kommer ut i handeln. 356-compacten var verkligen grym. Men jag vill inte hålla med om att den är så ful som de flesta andra verkar tycka. Jag tycker compacten är ganska tuff med sin stubbiga, avhuggna häck. Men en fräckare färg hade väl inte suttit helt fel, varför inte knallröd eller estorilblå... |
|
6 dagar tidigare. I alla fall här. jimpa |
|
| ok, tack. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.