|
|
|
|---|---|
|
Tjena, undrar var jag kan hitta ett open air filter till min bil, Finns det inte till V8:an?Tycker motorn e lite väl tyst....tack på förhand.... mw | |
|
Det finns. Kollat på Länk ? Jag skulle dock inte rekomendera dig att montera ett öppet filter. Sök i ämnet för mer info :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jo visst finns det men satsa på ett sportavgassystem istället. :-) |
|
|
Har haft min 530 ett par månader nu och det sitter ett "openair" filter,har lite(som ganska många andra) problems med ojämn tomgång så jag tänker helt klart skruva dit orginal burken igen.Det kanske inte hjälper med jag tror inte att den går bättre med öppet filter. Har svårt att tänka mej att det gör nån annan nytta än att låta lite ballare runt 4000 varv,däremot undrar jag hur kärran reagerar med ett ferrita system!!?Visst lite mer kosing rinner iväg men då tror jag du har ett gött fläsk. |
|
|
tack för svaren,jag får väl kolla på ett avgassystem istället,lite skillnad i pris bara.... mw |
|
|
Om du sätter dit ett open air filter så satsa på K&N då! Helt klart bäst prestanda och släpper inte igenom en massa skit som de andra märkena gör... Hade ett sådant på min 525:a 24v och jävlar vilken skön sång när man gasar på.... |
|
diamantsvart_bmw |
jag har oeg luft bur och filter istället har jag ett rostfritt sport syst. gissa om det mullrar fint Länk Snart nya bilder |
diamantsvart_bmw |
skriver som en idiot org luftburk ska det va, sorry=) Länk Snart nya bilder |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.