|
|
|
|---|---|
|
Satt precis och läste en norsk tidning på nätet.. ( Länk ) Nu är jag faktisk inte säker.. Är denna mannen borta i sverige?? Det sejs at det skall kosta 1000 spenn PER skylt å ändra!!! Och det är det vi som betalar skatt som måste betalt! Vart e värden på veg..?? _____ BMW är mer enn bil - Det är passion | |
|
Herrejösses så löjligt! Ni norrmän verkar vara ett av få i-länder som begåvats med en ännu mer korkad regering än vår :-( Den svenska skylten är redan tämligen "könsneutral" tycker jag: Länk Så vi slippe förhoppningsvis liknande trams ett tag framöver :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Det tror jag oxo stämmer. Ett av skälen till at man flyttade hit. Tyckte jag dagligen läste om löjliga förslag som man måste vara kraftigt berusad för att tenka ut *s* De sto jo i artikkelen at "man har bytt ut i flera europeiska länder, blandt annat macholandet spanien..hehe". Vet inte om man skall skratta, eller bli provoserad.. Men, eftersom det är fredag får man skratta lite åt de :=) |
|
|
Idiotiskt att man ödslar tid på sånt, känns om att det finns viktigare frågor att lösa först. Men det är väl bara att skratta åt det och hoppas att såna förslag inte sprids hit |
|
|
Att dom bara orkar hålla på med sånt trams Bobby |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.