|
|
|
|---|---|
|
Ska byta tillbaka till standardfilter och undrar om det är sämre filter de har på Mekonomen än på BMW? Eller går det lika bra med ett Mekonomen filter? Mvh Patrik | |
|
Det ska nog inte vara nån fara, men varför inte köpa ett insatts sportfilter, typ K&N el. dyl. /// Riktiga motorer suger /// |
|
|
sandgren, Klokt val! Jag hade köpt på BMW. Det är inte helt omöjligt att det faktiskt till och med är BILLIGARE där än på mekonomen! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Ok, jag köper ett på Mekonomen, det är närmare och jag vet att de har ett hemma. Har ett JR insattsfilter i nu men efter allt man läst så tror man ju att motor ska skära ihop snart, dessutom blev det ingen som hellst skillnad i prestanda när jag satte dit det. Mvh Patrik |
|
| Hade ett kn filter i min bil när jag köpte den, har bytt tillbaks till standard filter från mekonomen. Märker ingen som helst skillnad i prestanda eller bensinförbrukning. Med standardfilter slipper man dessutom kladdet med rengöring. | |
| bmw original till 3,8 kostar 220 + moms = svinigt men överkomligt. misstänker att 3.6:an har samma burk? | |
|
Det kostade 212kr+moms på mekonomen (265kr inkl moms) =) Mvh Patrik |
|
| 10 riksdaler... då vet du vart du ska handla :) | |
|
Kör med orginal,själv så kastade jag bort Open air filtret från min M5. Nu går bilen bättre. He de // Bengan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.