|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det ¨någon som vet om man bara kan åka förbi en sväng och kolla på bilarna ... är ju från trakten. Men jag har inga planer på att åka på banan , jag vill bara åka in och kolla lite ,,,,, går detta ? någon som vet. / Calle |
|
|
Klart att det går bra att bara komma förbi och kika. /Richard |
|
|
Det kanske skulle va lämpligt att ha "namnbrickor" med sitt forumnamn på sig, så man vet vem som är vem. Eller? //Marin |
|
|
Rickard / z3mpower Jag tänkte mest om man måste betala om man bara vill glida förbi och kika runt lite. Namnbrickor med forumnamn.... Marin .... lite nördigt ... ¨ :-) |
|
|
Marin: Det är väl bara att öppna mun och börja prata med folk. Vid lämpligt tillfälle kan man ju sen fråga om de skriver på forumet och då fråga vad de har för alias namn. SubZero: Jag tror inte att det kostar något att bara komma förbi och kika, i värsta vall så tar huvudarrangören ut en p-avgift men det tror jag inte. Sen vet jag inte om Mantorp park har några P-avgifter själva en sån här dag???? Mitt råd är att bara komma förbi och hoppas på det bästa. /Richard |
|
|
Rickard , Jag får komma förbi och kolla lite , det kan det vara värt. Hoppas på bra väder ! |
|
|
Mantorp Park har inga egna P-avgifter... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
kan ej komma som jag tidigare sa. bilen står fortfarande på bilcentralen efter ett misslyckat stöld försök. mvh micke bmwcs# 4911 |
|
|
Micke ... Ahh , det ska jag skriva upp i min lilla bok med meningslösa saker att veta. :-) |
|
|
SubZero... Skönt att veta att du bara ska titta och inte köra!!!! Skriver upp det i min stora........................ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.