|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Glecar |
Någon som ska dit ,eller har varit där?.. Tänkte testa min bil på banan..he he Glecar 4,3 sek |
|
Jepp, jag skall dit! (Såklart!) Vill man verkligen köra på banan skall man åka dit just den 10/5 då Sport Club arrangerar. Den 25/5, då BMW Club Schweden arrangerar, blir det kanske lite annorlunda? Mvh /Micke R |
|
|
Jag ska dit (håller ju i Z-träffen som går parallellt). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| VArt anmäler man sig dit ?? | |
|
Jag tror inte du behöver anmäla dig om du inte har en Z, men kommer du i en Z så anmäler di dig till mig, det är jag som arrangerar Z-träffen. Skriv då regnr, bilmodell och ditt namn och maila på bmw.zmpower@spray.se /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Har varit där och skall givetvis dit! Särskillt den träffen med BMW Sport Club, Z3 träff, slalom i depån och Audiklubben samtidigt. | |
|
10:e maj är givet, bara man fått ihop allt till dess så :) mvh Peter |
|
|
nu finns en inbjudan till den 10:e på Länk MVH Peter |
|
|
För besökande från BMW Club Schweden; medlemskort, körkort. Möjlighet att prova på att åka med sportklubben vid ett tillfälle! – VÄLKOMNA! Åka med sportklubben vid ett tillfälle? Vill jub köra massa min bil & testa hur den går!!! Mvh Peter |
|
|
Är det 10maj eller 25maj som gäller? //Marin |
|
| 10 maj ! | |
|
Man är välkommen som medlem i BMW Sport Club eller BMW Club Schweden både 10:e och 25:e se resp inbjudan för mer info mvh Peter |
|
|
Hur är det egentligen på dessa träffar? Jag har min verkstad ett par stenkast ifrån Mantorp och förmodligen ligger jag där om skruvar den aktuella dagen... Om (när) jag nu ledsnat på det är det möjligt att svänga förbi banan och ta sig en titt? Blir man insläppt? Kan ju vara kul att kolla lite på andra och "fylla på" bilsuget i kroppen så att det kanske blir en sväng till verkstaden på söndagen också ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
klart man får komma dit och kika lite.. inga problems mvh Peter |
|
| För att köra måste man vara medlem i Bmwpower eller vad? | |
|
Nej inte BMWPower men någon av BMW/Audi klubbarna. BMW Club Schweden BMW Sport Club osv Audi Club Schweden (eller vad de nu heter). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Om man är medlem i BMW Club Schweden och inte har förarlicens, får man bara prova på att köra på bana vid ett tillfälle då? Kör så det ryker |
|
|
Rola: Korrekt uppfattat! /Per |
|
Glecar |
Man kan bara åka dit och anmäla sej och bli medlem på plats , bara man är där till 08:30 och är med på förargenomgången.. licensen måste de förare som tänker vara aktiv banåkare ha.. men de som vill åka för första gången , så behövs det inte... är väl ett sätt att få fler intresserade antar jag... ses där !!!! Audi är ingen konstruktion "Det bara blev så" |
|
Det verkar som om det är lite oklart vad som gäller vid banträffar så jag informerar lite(Gäller BMW Club Schweden) Som medlem i BMW CS har du under 2003 möjlighet till 4 hela bandagar (Mantorp 25/5 ,Knutstorp 9-10/8) samt vid ett tillfälle deltaga vid ett BMW Sport Club evenemang(tex Mantorp 10/5) Totalt till följande kostnad (förutom medlemskap) Mantorp 25/5 300:- Knutstorp 9-10/8 1 dag 300:- 2 dagar 500:- 1 BMW SC evenemang 450:- Förutom detta så håller BMW CS avgiftsfria sektioner(Stockholm,West,Nord,Syd,02,Oldtimer och Gestrike) massor av olika träffar och aktiviteter under året, se vidare www.bmwcs.com (gå in på "kalender") Medlemskap i BMW CS kan lösas på plats (Mantorp,Knutstorp samt alla sektionsträffar) eller gå in på klubbens hemsida www.bmwcs.com (gå in på "bli medlem") Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW CS |
|
|
Tänkte bara meddela alla Z-ägare att jag kommer att ha svårt att läsa era anmälan som från och med nu (måndag 5/5) kommer in på den mail adressen som hänvisas på hemsidan (Länk. I stället ber jag er anmäla er på följande e-mail adress: bmw.zmpower@spray.se /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.