|
|
|
|---|---|
|
Hej! Provade att göra rent min svarta tygklädsel häromdagen men det blev inge bra. Förarsätet blev blekt efteråt. Hur ska jag göra för att få det att se nytt ut, vill ju att det ska se svart ut och inte grått... Finns det nåt annat bra medel att använda så man får fram en "ny" lyster? Jag använde Textile Clean från Turtle. Eller ska man hyra en våtdammsugare plus nåt rengöringsmedel? Någon som vet var man kan hyra sån utrustning? (De skulle ha 1000 spänn på bilrekondfirman för rengöring av framsätena, tycker det är värt att prova själv bara man har rätt utrustning och kemikalier) Tacksam för svar Mvh /Petter | |
|
Jag hittade en gammal burk med mattrengöring som gav ett helt otroligt resultat.. en 84 års modell som hade varit i min fars ägo (snickare) så den såg inte najs ut.. Efter några timmars slit i bilen så var det som nytt igen.. Kan kanske vara en sak att testa.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
BMW735IA: Tack för svaret. Ska kolla vad morsan har för grejer, hon brukar tvätta mattor lite oftare än jag. Ska nog även lägga på lite impregnering efter tvätten så kanske resultatet står sig längre. Ska bara vänta in lite vårväder nu så ska jag hem till föräldrarna och prova. /Petter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.