AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
469

Krom på Z3 Coupé

Bu
241
Bucket
535iA - 87
Jag har krom runt instrumenten men inte runt de tre runda ventilationsinställningarna på mittkonsolen. Såg en 3,0C som hade kromade ringar även där, fattas detta på min eller skall den inte ha det?

/Henrik
Kromringarna ingick i Chromeline-pkt tillsammans med träpanel och lite annat.

Kromringarna runt vent. rattarna fanns en på 2.8an. Men det går ju att köpa på BMW.

/Per
Visa användare
104
kevin M_Roadster
Z3 M-Roadster-98
när du ändå håller på köp då oxå kromade handtag o spolarmunstycke gör mycke på bilen

Bucket. Dem ringar du nämner säljs av chreome Design ( det är ganska dyrt. ) .

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
dem finns på Länk

_________
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Ganska dyra saker alltså, kanske billigare på Bmw! Jag var där igår och bytte olja med glömde att fråga..

/Henrik
tror inte det är billigare där...jag tror nämligen att BMW har chromedesign som leverantör...deras grejer ser spöklika ut...

_________
Bucket, om du frågar om priset på BMW skriv gärna här vad du fick. Jag frågade om dem ett tag sedan och då gick dem på 320kr styck men förra veckan sänkte BMWgruppen priser på alla delar till tysk nivå så det kanske blir billigare. Jag är oxå sugen nämligen, det skulle ser bra ut med min mahogny panel...

_________
360 kr/st tar de på BMW i Ängelholm, någon som vet fler ställen att leta på. Chromedesigns svenska åf vill ha hutlöst betalt för frakten, blir billigare för mig att åka och hämta dem.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Jan Kristensson har alla dessa detaljer.

www.njoydesign.nu
Jo, men det är han jag menar som åf för Chromedesign, tycker hans fraktkostnader är horribla.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Jag och Z3C 4 ever har beställt här, har dock inte fått mina än!

Länk

/Henrik
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Det finns en klubb för BMW, men hade det funnits en Z-Klubb så hade det kunnat samordnas mycke både priser, frakter och var man handlar till våra Z bilar.

Kanska dags för Z-Klubben Sweden?
Bucket: Fick en postavisering idag. hoppas det är ringarna. Hinner inte hämta ut idag men jag avlägger rapport så fort jag kan...

_________
Askåsen: bra idee. starta en ny tråd om detta !

_________
Z3c 4 ever, vad kostar dina ringar inkl. frakt och pf?

Har beställt lite annat kromgodis till inredningen från Sanituning och det hade blivit supersnyggt med kromade ringar oxå.

My favourite color is crome! =)

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
380SEK för alla 3 inklusive porto till sverige
kolla även här Länk

_________
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Z3c 4 ever

Jag känner inte att jag har drivkraften för detta, men finns det någon som drar igång detta så hakar jag på. Kanske rent av med medlemsnummer ett.

I Holland finns en Z3 klubb bl.a, de har till och med raggat upp en Z9:a i sitt fotogalleri.
Z3c 4 ever, återkom gärna med kommentar om passform och dylikt, blir du nöjd så beställer jag oxå sådana.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.