|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vart man kan ladda ner filmerna. från bmw som dom visade lite av i går på prestanda??? | |
| tror att dem finns på www.bmw.com | |
|
Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Fast alla finns inte kvar =( /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Finns det ingen som har några andra bra BMW-filmer, hemgjorda eller av någon tv-kanal....... Jag har det mesta som BMW själva producerat samt troligen även det mesta från top gear. Skulle vilja se filmer med Z3 M coupe eller M3or (E30, E36, E46) som körs lite hårdare och snyggt filmat. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Kristian: Jodå, alla filmer finns kvar. Kolla längst upp till höger "Season 1 films" så hittar du resten. |
|
|
Nej, alla är inte kvar! Saknas (minst) en film. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Jag har alla på CD om det kan hjälp på något sett. Jag bor i Stockholm. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower// För egen del är det lugnt. Jag har alla på hårddisken. Tack ändå. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Det finns en massa filmer på Kazaa... till exempel när m3:or eller m5:or drar eller blir dragna från andra bilar! sök! Mvh Mohsen |
|
|
Mohsen Kazaa... säger mig ingenting, du har inte en hel adress?? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower: Kazaa är ett sk fildelningsprogram, men det är urkass pga alla virus som finns där+dålig nerladdningshastighet ett bättre fildelningsprogram är direct connect där du kan ansluta till en "hub" i din närhet och ta hem filerna snabbare, Länk Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
M5 drift & vs MC's Länk Z3 0-100/0-200 & vs MC's Länk |
|
|
Hittade den här; Länk Fort går det... |
|
cdabox |
Jag har alla de filmerna om någon vill ha... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Tjena.. Har dom 8 filmerna som finns på bmwfilms. Men undrar när dom släpper "The Hire" lr är det bara en samlings dvd av dom?? Annars finns det nu på Bmw CS Nord lite amatörfilmer från norrträffen 14/6.. Kan vara skoj å se! :) | |
|
The Hire är släppt för väldigt länge sedan. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Greenberg :Den ss challange laddade jag hem men de funkar fan inte!! skummt!! vad kan man göra åt saken!! har ljud men inte bild! Linna |
|
|
Linna: Installera DivX codec så funkar det troligtvis. Kolla: Länk Men jag vet inte om det är så mycket att se direkt.... |
|
|
BMW M3 e30 Rally bil! Gå in på och sedan ladda ner filen med e30 Länk |
|
| Här finns alla "Hire" filmerna: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.