|
|
|
|---|---|
Mr83 |
Hej Har fått det (vanliga) airbag problemet på (e39:an), var för någon månad sen inne på BMW Segeltorp för att få det fixat samtidigt som jag bytte bromsklossar, p.g.a. tidbrist då jag skulle hämta bilen samma dag han de endast byta en givare som indikerades som trasig men lampan slutade inte att lysa för det och de han inte undersöka problemet närmre (de tog bara betalt för bytet av givavare och ingen arbetskostnad) då de inte fick lampan att sluta lysa. Men min fråga är egentligen, då jag har hört att detta är ett så vanligt fel, ska man acceptera detta och punga ut dryga 1000:- eller vad det kan kosta eller ska man klaga någonstans och få det åtgärdat i princip gratis, om man ska klaga i sådana fall vart? Kan tillägga att bilen är en 98 importerad och köpt av privatperson |
| Haft likadant med min 523:a, den e svensksåld med min farsa som enda tidigare ägare, och jag fick inget gratis så tror du har liten chans, men testa du.. | |
| Kan nämnas att jag lämna in den för det på samma ställe som den är köpt och fullservad. Bmw solna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.