|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet vart köpa eller fixa sin motorhuv så det blir så här ..... Länk jag vet att det många som tycker att det skit fult men jag tyycker att det snyggt .... jag skulle uppskatta all info och tips | |
|
Arash: de finns en m3 E46 motorhuv på bmw spec. men hur mycket man måste modifiera den för att få den att passa e36 har jag ingen aning om. Bilen på bilden är allså en E36 Coupe, eller? Den är förvillande lik en E46 Coupe, med M-gälar osv. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| Hmmm, kollade bara på fronten och var helt säker på att det var en E46, men om man tittar på dörrhandtag och lite annat på sidan så ser det ut att vara en E36 som sagt. Lurigt =) | |
|
Visst är det en E36, men han har bytt huv, front och framljus. Undrar om det inte är billigare att köpa en E46. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Kanske inte gillade mittenpartiet av E46:an ? ;) | |
|
...den ser jäkligt underlig ut den där bilen. Som sagt, kanske blir billigare att köpa sig en riktig E46:a |
|
|
Visst är det en E36... Denna diskutionen har varit uppe innan... Länk |
|
|
uschhh och fy... en M3 3.2 är det ju till och med.... Kan läsas mer om den här Länk |
|
|
Den där bilen är såå grymt snygg. typ som en "M5 coupé" Aaas snygg tycker jag iallafall. Länk |
|
|
Smaken må vara delad om huruvida denna skapelse är snygg eller inte, men E46 coupe lysena är de snyggaste lysena BMW någonsin lyckats tillverka (Innan faceliften nu nyligen). Förstår inte att sedanen inte fick sånna lysen när de faceliftade den eller varför de skulle göra om dessa på coupen till de nya??? Men vad vet jag om sånt, jag är inte designchef på BMW, jag är ju bara ägare och potentiell köpare av BMW-bilar. Varför lyssna på sonna som mig?? Varför inte låta Chris Bang (eller vad han nu heter) sudda ut BMWs image så får vi se vad som händer sen, kanske Japanerna börjar köpa BMW, de brukar ju gilla könslösa bilar (de tillverkar ju i alla fall sånna). Sorry jag gled visst lite från ämnet. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
tack för alla inlägg... men jag har inte fått någon konkret svar om hur eller var man kan köpa eller lämna in huven så att dem fixar det |
|
| som z3mpower säger, billigare att köpa en E46a . De flesta bilar som kör runt med sånna ombyggningar brukar väl oftast vara självbyggen? | |
|
ser ut som en s/40 huv hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
joo det liknar s40 huv "lite alla fall" men det är det inte |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.