AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.299

Prestanda i kväll...

Sida 1 av 2
Fa
227
Falcon
325 -93
Härligt avsnitt av prestanda i kväll, bästa var givet om bmw men det med jänkarna med sina jeepar.
Passa på och kika på insider i sedan oxå, handlar om hur verkstader "inte" hittar simpla fel.
mvh Peter
Perkka
M3-an "vann" mot både C32 AMG och S4-an :))) Vilken bil!

Mvh Per

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Härligt kommentar från reporterns sida, citiat: "BMW har satt standarden i denna klass som andra länge försökt imitera".

/D

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Lysande när en amerikansk biluthyrare tror han har en 62a Caddy när det är en 59 :)))

///MVH Hasso
Länk

HJ
78
HJH
Opel Ascona 19Sr-73
Jeep Grand Cherokee -00
BMW M6 -06
Den amerikanske biluthyraren sa att det var en "Series 62" vilket var en modellserie av Cadillac på den tiden.
ojojoj: Hasso blev korrigerad! :-) det var inte igår sist precis :-O

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Finns det någon snäll person som kan delge vad som testades på prestand missade tyvärr det ****

Såg ovan att M3 vann vilken M3?hur var etc??
starre:
M3,S4 och C32 AMG testades mot varandra och M3 vann i helhet över dom andra,bästa bil helt enkelt!! mest körglädje,bakhjulsdrift mm...känn dig nöjd starre..:)
Fa
227
Falcon
325 -93
Det enda som jag är besviken över att det ska spelas musik eller pratar så mkt när dom kör bilarna, man kan ju inte njuta helt av mototljudet :)
mvh Peter
Repris - när???
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Okidoki. Jag läste texten, då var det nog SVT som missuppfattat,
eller så läste inte jag ordentligt på textningen, jag hjälpte till med deklaration i telefon samtidigt .Även solen har fläckar :DDD

///MVH Hasso
Länk

Det var väl inte speciellt mycket test egentligen. De hade ju redan på förhand bestämt sig för att M3 var kung och sen körde de de andra bilarna lite grand och konstaterade att ja, M3 är fortfarande kung när det gäller körglädje och race.

/Micke
booster
Repris idag fredag kväll 23:15 tror jag. Strax efter 23 i alla fall!
På tv3 23:00 Prestanda (R)
Repris från: 24/4 20:00
PE
630
PESK
740iA e32
Ännu en rättelse, hasso, TV3 är inte SVT, det ingår
i VIASAT:s produktioner och kanaler....

MVH
Peo
PESK:

Nu har MTG Svt kanalerna på sitt utbud......
Scheckheft
Hej, visst har Prestanda blivit bättre, men många av reportagen är väldigt ytliga. Som micke skriver var M3 reportaget inte mycket till test. Inslaget om BMW filmerna var OK Grys test av jeepen var helt värdelös. Ytlig och okritisk. Längtar fortfarande efter ett bra motorprogram på TV.

Mvh
Scheckheft

Länk
PE
630
PESK
740iA e32
starre: så du ser TV3:s program i SVT:s kanaler
i MTG??? att dom har tagit in SVT sedan några
veckor vet jag mycket väl.....men PRESTANDARD
sänds likväl i TV3....och INTE i SVT :-))
Peo
Tacka vet jag Top Gear, det såg man alltid på BBC och det var (nästan) alltid lika bra.

Heter fifth gear nu tror jag och går i en annan kanal än bbc...
PESK:

Okej

Låt mig omforulera det hela:

Nu kan man som Viasat kortinehavare även ta emot Svts utbud.

sorry om jag gled ifrån ämnet:))
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Prestanda är och kommer alltid vara ett pellejönsprogram. Testet mellan M3an S4an och Mercan är inköpt från Tyskland vilket visar lite grann hur seriöst programmet är. Dessutom blev jag fruktansvärt ledsen när varken Stanley Dickens eller Gunnar Dackevall gasade någonting med McLaren F1an eller EB110an. :-( Bilarnas ägare (det är samma kille) kanske inte var så pigg på att låta Gunnar utmana sitt eget absoluta svenska hastighetsrekord på 315 km/h. ;-)

//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.