|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Kan nånn ge mig ett tips på nånn snygg frontspoiler. Helst inte "m3 look"..Tycker att dom är lite uttjatade. Släng gärna in en länk om det finns. Tacksam för svar Länk | |
|
Funderar på att köpa dietrich "audi rs4 look" .. ganska dyr bara 4995:- inkl dimljus plus frakt och lackering.. kolla här: Länk Länk |
|
|
Kan någon svara? snälla Länk |
|
|
Tycker det är bra pris på den frontspoilern som du har på länken. Zeemax och Seidl kostar 4995 exkl lackering. Den som du har på länken är jävligt snygg oxå.. He de // Bengan Länk |
|
|
Sorry,tror det skall stå 5795kr och ej 4995kr He de // Bengan Länk |
|
|
Länk 2500kr... Länk Lite mera vad dom har och bjuda på... Gött att åka BMW |
|
|
Tack så mycket för svaren . Var hittar man zeemx fronten som du nämnde bengan? siedl har jag sett men jag gillar värkligen inte njurarna och grillen på den gigantiska fronten Länk |
|
|
du har fått mail av mig Tommy angående Zeemax front,KOLLA MVH: Farre-mannen G-UNIT |
|
|
Du kan väl kolla med velle på www.kmtuning.com dom har byggt min kärra med Seidl , zeemax o Rieger grejer.... bra priser brukar dom kunna göra oxå , ligger i U-Väsby... mvh/Robban |
|
|
Har dom mycket fronter och annat smått och gott på km tuning? verkar vara en seriös firma.. ska nog ringa och höra lite med dom innan man drar dit.. är ju iallafall 4-6 mil dit :D Länk |
|
|
Helt klart ett av dom bästa i den här branchen....desutom e alla på firman lite bmw tokiga finns nog ett par balla bilar du kan få kika på där om du e snäll b.l.a min egen .... mvh /Robban |
|
|
Hur är det med priserna då? är dom dyra? Lite synd att man inte kan kolla på deras sortiment via internet. Länk |
|
|
Som du ser är deras hemsida rätt ny så dom har väl inte hunnit lägga ut allt ännu, du dår väl slå en pling till dom eller åka dit o kika i lite kataloger.... mvh/Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.