|
|
|
|---|---|
|
jag undrar vad ni vet för bra ställen där man kan hitta begagnade turbo, intercooler, spridare? de ställen jag letar på är www.bmwpower.nu förstås :) www.nordicaudi.com www.blocket.se www.200sx.nu jag skulle gärna vilja ha adressen till någon volvosida där det finns annonser. alltså typ en sida som bmwpower fast för volvo. finns mycket från volvos man borde kunna använda när man sak bygga turbo. spridare tex. | |
|
om du vill ha en volvo sida så finns turboperformanceclub.com. Bara volvo skit med turbo. |
|
| jag var inne och kollade på turboperformanceclub.com, men jag hittade inte någon annons del. alltså där dom säljer delar och sånt. | |
|
Gå in på forumet så finns en köp/sälj del där, likadant på www.zatzy.com och www.stcs.com /Per |
|
| Eller så mailar du mig på tarvhacka@hotmail.com och skickar med en lista på vad du behöver. Med lite tur så kanske jag har det du vill ha. Om du inte vet vad du vill ha så kan du istället berätta ungefär hur mkt effekt du tänkt dig och ur vilken motor så kanske jag kan plocka ihop ett "kit" till dig. | |
| Bäckis.. jag har mailat dig. fast i mailet heter jag Johan Andersson... inte schumi :) | |
| Var i garaget på em. Du har fått svar! | |
|
Skulle det vara så att Bäckis inte lyckats skrapa ihop delarna du är ute efter eller att du vill ha ett kostnadsförslag från ett annat håll kan du maila mig....... jesperw@worldonline.se Hmm, har inte du mailat mig förut eller köpt delar av mig?? //Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.