|
|
|
|---|---|
|
Är 2000 kr för alla tre ett bra pris? Fredrik M - Z3 2.8 Länk | |
|
Tycker att det låter lite väl i överkant! Börja pruta! ;-) |
|
|
Enligt skroten är det under halva nypriset. Tycker oxå det är saftigt. Dessutom behöver jag alla givare oxå. Vilka instrument är det. Oljetryck, oljetemp?? Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Tror att det är klocka, yttertemp och oljetemp om du menar de tre mätarna i konsollen | |
modano |
pris på dessa delar + artikelnummer: yttertempmätare: 900kr, 62132491473 klocka; 744kr, 62132491474 oljetempmätare; 456kr, 62132491475 jag ger er alla på detta forum 15% rabatt på ovamnstående priser! mvh ----- det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
modano |
glömde tillägga, ovanstående priser är BMW netto, alltså plus moms! ----- det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
|
....gäller denna rabatt även för andra delar än mätarna? Jag är småsugen på vita blinklers men blev lite avskräkt av priset... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Om de mätare som sitter i M-bilarna ska monteras i en vanlig Z3:a måste man väl byta ut hela panelen på mittkonsolen? Där mätarna sitter i M-bilarna finns ju klockan/färddatorn samt knapparna för stolsvärmen, AC:n m.m på en vanlig Z3:a. ///M |
|
| Tänkte desamma... | |
|
He he, nejdå, vad skall man med musikmaskin till? Har ju underbart avgasljud att lyssna på. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
modano, tack för den info'n, skall genast pressa skrothandlaren. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.