|
|
|
|---|---|
|
Tjena på er. Vad tror ni om den här, vad kan det kosta att fixa vanosfelet? Länk Länk Kanske kan bli en bra affär att köpa den och fixa till den, vad tror ni? /Kristian | |
| Vanosbyte kostade mig i aug 01 : 21 000 kr (inkl. arbete+mappning) | |
|
Kanske lite o-lokalt för dig, men hör med Jarls Bilservice i Helsingborg va de skulle ta för ett byte. De priserna jag hört var ganska långt ifrån 21 kkr iaf. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jag såg denna till salu på Cartrade i Täby. (Sök på Cartrade på BMWPower) D.v.s. kanske inte det enda som det är problem med... Bör synas ordentligt om man är seriös spekulant |
|
|
Byte av Vanos på min Fd M3 3,2 kostade strax över 30tkr hos Bmw Group Gbg i Februari... Kostar att ligga på topp! ;o) ///Tobbe |
|
| Snygga fälgar.... | |
|
wendtan: Det var Jarls som bytade på min. |
|
|
Purple: Vad kör du för något? M3 med Dubbelvanos? Vad bytes vid kostnaden 21 kkr? allt? kedjor drev osv osv? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
*Mosse* :DDD Du vet väl att modet återkommer i cykler?! ;) Hur går det fälgbytet? Den bilen har varit ute länge på annons.... M v h Stephan - Direkt från Alpinaträsket ______________________________ Länk |
|
|
Mosse: Hoppas det var ironi, såg ingen :) eller ;) efter? /Wille |
|
|
WilleW: När såg du den på Cartrade, finns den kvar där? Jag bor i närheten och har knappast fått uppfattningen att de är särskillt seriösa, precis som de flesta trådar även pekar på. |
|
| Vanosbyte går väl som motorskada? i så fall kan väl försäkringsbolagen skjuta till pengar om bilen inte gått för långt eller är för gammal? | |
|
Tjenare. Bilen i fråga är en -93:a om jag inte missminner mig. Såledels gäller inga garantier... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
K.Kierkegaard: I höstas, innan jag seriöst började M3'a själv. |
|
|
wendtan: Jag körde M3 cab -97 och Jarls bytade hela vanospaketet. Nu kör jag Lotus Esprit V8 biturbo -96 (går jämnt med en 360 Modena) |
|
|
Purple: de e bara att gratulera. Har kört en sån med 4:a + turbo. kan bara tänka mig hur den e med v8:a. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Det är massivt, trycket efter 200 är oslagbart den axar och axar tills varvstoppet sätter in någonstans vid 317 km/h (enl Lotus Samuel), har själv inte vågat längre än 290, soppaförbrukningen är lika brutal som bilen, tyvärr (1,7 l vid snålkörning!) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.