|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar hur stora fälgar man får på en E36 UTAN att valsa skärmkanterna? Om det är skillnad på modell, så gäller det en E36 cab -94! Tack på förhand! Björn | |
|
Varför är det så hemskt att valsa skärmkanterna? |
|
|
Någon skall göra det, då skall det bli ordentligt gjort också! Vill bara smälla på fälgarna utan något annat grejande! Björn |
|
|
HALLÅ Björn!!! Jag har en 325 cab 93 med 18" 225/40. jag har sänkt bilen nyligen med en H&R cupsats från MH styling. sänkning är 60/40 och jag kör utan bekymmer. |
|
|
Kör med 9,0x19 runt om och den är också sänkt. Fett och brett är ordet, inte vara feg bara öka... Har förövrigt mina nästan obetydligt använda 8,5x19 AEZ BIMO till salu om du vill åka 19". Pris ide 11000kr eller varför inte ett bud. Kan fås med nya däck. |
|
Ken |
Ringde på en annons för ett bra tag sen och killen i fråga hade ett par 20 tumms racingdynamics som han ville sälja till mig och han påstod att dom skulle gå på en E36 men då med en valsning |
|
Jo, valsning var då rätt ord att använda. Finns ju inte så många 20" som är lite smalare så att säga, inte roligt att ha bredare än 9" fram = spårkänslig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.