|
|
|
|---|---|
|
Jag bor i Borås och där är det ju race varge helg på Viared men jag är nyfiken vad som händer på andra ställen.. typ. träffar, cruisingar, race, eller vad som helst.. =) | |
| Jasså det händer så lite nuförtiden =( | |
|
Det händer mer än du tror... Igår var det banträff på Anderstorp. Imorrn är det genensam åkning till Arken för kik/kör på Arken (Blackrace). Det händer saker hela tiden. Kan bara rekommendera dig att kika in på Länk Regga dig och kom in i gänget så missar du inget. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Missa inte West Tour! Info finns på Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Vilka var på Arken igår? Jag var där, fast utan BMW. Någon mer än Ticco som var där och körde? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Jo, jag! |
|
|
Skulle dit, men det blev annat lugnt istället. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hm... Så många fina BMW's på parkeringen å ingen som vill/vågar köra?! spretten: Med dom där däcken kommer du ingen vart, det var knappt någon rök när du stog och värmde :) Har du inte råd med ett par riktiga påsar så åk till däckhandlarn å hämta ett par skrotade vinterdäck. Kolla bara datum märkningen så dom är hyffsat nya. //Ticco Länk |
|
|
Ticco: Jo, du har helt rätt i att mina gammla sommar däck är alltför hårda. Skall även kolla om det värkligen är en 25% jag har och sedan försöka späna den. När e nästa race i närheten av GBG |
|
|
Spretten >> Var det du som hade en bronsmetallic, 4-dörrars E30? Och vem var det som stod med ett gäng kompisar och hoppade på huven på en grå E34?? Stackars bil... ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
viobebe |
Ticco, du lägger klart grymma rökare hela tiden, och 528:an gick inte dåligt :-) du vågar i alla fall använda grejerna. Vem var gubben i 528i touringen? han gjorde också en grym burn- out. |
|
Ja varför ska man spara på prylarna :) Racebilen e inte klar å jag var ju bara tvungen å vara med å gasa... Ryckte dubbarna på vinterdäcken och sedan bar det i väg ut till Arken. Fräscht gummi ryker som satan :) Bilfan e ju slö som satan ju... //Ticco Länk |
|
viobebe |
Rätt inställning Ticco, man skall ju inte ta med sig grejerna till graven :) |
|
Nisse: Jo, jag har en bronsmetallic. |
|
|
spretten i action: Länk Ticco med vinterbilen i action :) Länk //Ticco Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.