AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
854

Garage i Karlstad

ju
282
jugga
520d 2017
330xd touring m-sport -20
Mustang GT -18
Hej!
Jag kommer från månadsskiftet byta jobb och flytta till Karlstad. Någon som har tips på vart man kan hyra garage/garageplats? Jag söker garage både för förvaring och mek. Förvaring är mest akut, har ingen lust att låta m5:an stå utomhus i stan på nätterna. Tacksam för tips!

Mvh
Johan
Det finns ett ställe utanför stan, det heter Älvenäs Industrihotell, det är väl en av få ställen som fortfarande har platser att hyra ut, det är hemskt svårt att få ett garage i Karlstad, allt är upptaget, där står bilen säkert förvarad om det är långtidsförvaring du ska ha, de har även mek-platser, men vet inte hur dessa är.
Vad gäller centrum och en "normal" garageplats för dagligt bruk om man så säger, har jag tyvärr inga tips.
Välkommen till stan i alla fall, hoppas man får se M5 ute nån gång..eller någon av E3:orna.

//Sniffer

ju
282
jugga
520d 2017
330xd touring m-sport -20
Mustang GT -18
Tack för tipsen! I första hand så är jag ute efter "vanlig" garageplats för att slippa ha bilen stående på gatan.

sniffer: m5.an kör jag till vardags så den komer säkert att synas. Min fina 3.0:a blir nog stående ett tag. Har fått har höra att ett vägg skåp kolapsat och rasat över bilen. Ska inspektera skadorna i helgen...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.