|
|
|
|---|---|
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Jag märkte häromdagen att torkarna gick tungt, och misstänkte att bussningarna är dåliga. Lite 5-56 och de gick bättre. Nu förstår jag också varför de har gnisslat ibland också. På BMW säljer de visst bara hela satser. Har något ett tips på hur man kan laga bara bussningarna, allt annat är ju OK? Hur får man bort paketet? Mvh Rolf Black shining beauty |
|
Hej jag tror ett det är besvärligt att laga dessa leder och det är mycket vanligt att torkarmekanismen är glapp på e34an,det finns ju massor med e34or på skrotarna,jag köpte hela "paketet"på skroten för 400:- till min 525a. Jag tog bort plasten under vindrutan samt torpedplåten som är skruvad och lätt att ta bort samt diverse grejer som satt på den tex spolburk.sen tog jag även bort kupéfläkten har jag för mig(oxå lätt att ta bort)sen är det nog gott om plats för att komma åt mekanismen. jag kommer inte i håg exakt hur jag gjorde då det var för ca 3 år sedan,men det är inte så svårt ialla fall. mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.