|
|
|
|---|---|
|
I dag när jag öppnade bakluckan och skulle stänga den igen så tar inte låsmekanismen vid. Den går alltså inte att stänga utan står och vippar när man kör med den. Jag har aldrig slagit ner luckan utan lägger den snyggt ner så att motorn får stänga den själv. Tilläggas skall också att för 12 dagar sedan bytte BMW baklucka pga rostskyddsgaranti. Känner någon till detta felet/Problemet? Har sökt runt på forumet men inte hittat ämnet. Länk | |
|
Det låter ju onekligen som om BMW lyckats ställa till med något när dom bytte luckan... :-( Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
| Åk ner till Aspögatan och be att dom kollar/åtgärdar. Har du aldrig haft problemet tidigare utan det dök upp nu när de bytt luckan tycker man att de borde få ta på sig ansvaret. | |
|
Jag har varit i kontakt med dem och de sa att jag skulle komma in med bilen så att de får titta på det. Länk |
|
|
Det blev till att köpa en ny motor á 610:- Ett relativt vanligt problem enligt Förenade Bil i Malmö. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.