|
|
|
|---|---|
|
Hej, Undrar vart jag hittar dessa? Har MotorNord dem eller måste man ringa BMW? Det är bilen på min Profil som det angår | |
|
Tror nog att Mekonomen kan ta hem dom åt dig om du vill det. Men det blir nog dyrare... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Deliq |
Original kostar ett par hundra kr styck hos BMW, så varför handla någon annanstans om du inte ska ha specialbussningar ? ( typ polyuretan eller liknanade ) M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Tackar... Då ska jag kolla med BMW då.. Kostar dom bara några hundra så är det ju inget att orda om heller =) |
|
|
Hur länge brukar dom hålla efter man har bytt? |
|
|
295:- st var det priset jag fick på BMW. /Erik |
|
| 15 tusen mil kanske ? | |
| 310:- st bmw danderyd | |
| Här uppe i Svall ville dom ha 340/st | |
|
hmmmmm .... va är de där silent block?? ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Jaxxs; silentblocket är en bussning som sitter i bakaxelbaleken (där bärarmarna är fästa) rek bmw orginal alt motornords. Om man vill ha lite bättre så fyller man dom med rutlim eller om man ska ha det helt stumt så tar man och kastar bort gummilagringen: mycket manligt :) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
ahaa :) tack för svaret ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.