|
|
|
|---|---|
|
Har trubbel med min 320i -88. bakvagnen känns helt konstig, vid skarvar i vägen och håligeter i kombination med dosering av vägen känns det som bakvagnen "flyttar" sig. den bara drar iväg helt enkelt. har visserligen kluckandet i bakvagnen som tyder på att bussningarna är slut men ger det den ostabila inverkan också? är det silentblocken som är slut eller är det nåt annat skit? en sista fråga: har en gör det själv bok som grundar sig på en isär/ihop plockning av en 318i e30 och på den sitter det krängningshämmare bak. på min hittar jag ingen så till saken. sitter det krängninshämmare eller inte? tack på förhand [ - A Man Is Only As Good As The Dreams He Dares To Live - ] | |
| Om främre bärarmsbussning bak (sitter vid framkant under det bakre hjulhuset på E36 iaf) är dålig så ger det upphov till sladdriga vägegenskaper och skaller vid ojämnheter samt sned ratt. Jag bytte mina nyligen och bilen blev som ny. Dock skall man göra en hjulinställning efter ingreppet. | |
|
ok! jo jag har kollat på bussningarna och dom ser inget vidare ut så jag har tänk byta alla i bakvagnen. fyrhjulsinställning har jag tänkt göra men så länge bakvagnen är som den är så känna det ganska meningslöst. [ - A Man Is Only As Good As The Dreams He Dares To Live - ] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.