|
|
|
|---|---|
adde |
Jag har lite funderingar på att konvertera min E36:a med en M3 front huv och ev skärmar från en E46?! någon som har tips? Eller har gjort detta redan??? Skulle vara kul att se en sådan skapelse i så fal, kom gärna med tips och idéer |
|
jag har en bmw tuning katalog.. måste säga att de är gryma feta bilar där!! hur passar en e46 huv på en e36:a ? eller är de massa kapande som gäller !! |
|
|
Skal man ødelegge en e36, så må det være enklere å bruke slegge? Deler fra E46 passer ikke uten videre. |
|
|
Tror att jag sett en sådan skapelse i Bilsport. Han hade lagt ner groteskt med tid på den bilen så det är inget man gör i en handvändning. //Thorssa |
|
|
köp en e46:a vet ja.. Mvh/ Daniel Länk |
|
| Varför förstöra dom fina linjerna på en e36a, man måste se till helheten e36 är en "kantigare" bil och passar inte med rundade kjolar och dylikt som e46an är. | |
|
säger bara att jag är grymt sugen på en sån huv! men allt kostar finns mycket annat att läggapengar på =( så en huv får man drömma efter... |
|
| www.ws-styling.de har lösningen... | |
|
Det finns ju E46 M3-front till E36, ser rätt bra ut tycker jag! //Thorssa |
|
|
e46 huv och skärmar blir nog svårt på e36, jag måttade lite på det förr, isånna fall ska du kapa nosen + framkant på skärmarna av en e46 o svetsa ihop det med e36ans, det är nog det enklaste sättet. seastream styled |
|
|
e36 har tyvärr klart snyggare bakdel än e46, imo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.