|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
...och jag håller med föregående skrivare: mycket trevlig träff! Och vilken fantastisk skärgårdsmiljö vi färdades i...(hade tyvärr ingen aning om att den ens fanns...)..i det vackra vädret! Dessutom fick man ju några ansikten att sätta namn på, exvis Micke, Patrik och Asken (Hasso var ju "outad" sedan innan)... Bra jobbat Micke & Patrik! Länk |
|
|
Tackar även jag, även om vi kom upp "lite sent" så fick vi iallafall vara kvar till avslutningen! STORT tack till CoolBlue för den resan! :)))))) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Så var då liiitte bilder uppe från Karlskronaträffen! 174+96st finns att beskåda på Länk Direktlänkar: Länk Länk Vill även rikta ett stort tack till alla som kom. Det var verkligen jättetrevligt och de flesta verkade tycka att vi gjort ett lyckat arrangemang. Trevligt! Vi tackar för detta och lovar (Micke? ;-)) att återkomma med något lika trevligt.. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Passar på att tacka arrangörerna även jag för ett kort men väldigt trevligt power meet (kortheten Självförvållad iof). Tackar speciellt Micke samt hans bleifuss. Den i samband med ac-schnitzer systemet och en M3E46 har fått en på att fundera på att belåna sig upp över öronen. Hoppas dessa okynnestankar Aldrig försvinner :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Vill givetvis också tacka för ett mycket bra arrangemang!! Bra jobbat!! Ser fram emot nästa träff. Micke: Du vet vad jag tyckte var höjdpunkten:- ) Och jag vet defintivt vad du tyckte var höjdpunkten!! Under pistolhot så ska jag också köra en kryssfemma nån dag... Vill med spänning höra hur mycket Tobias snittade hem med skåpet (både fart och l/m). Slog han Askens notering kanske? Tack än en gång för en trevlig träff!! /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Helt klart blev det en lyckad träff med kanonväder hela dagen. Jag får väl oxå tacka för en bra tillställning... :-) Det hade ju blivit ganska tråkigt om jag stått där själv och glott som en byfåne om inte alla ni andra kommit. Tycker det var MYCKET kul att så många kom och hängde med på enheldag i Karlskrona. Jodå, det fanns faktiskt ett par extra höjdpunkter som man inte glömmer. :-) Vad det gäller Asken så är dom i skrivande stund snart i Norrköping. Dom somnade helt utmattade i bilen någonstans i Småland :-) Det tar på krafterna att vara på Karlskrona BMWPowermeet. Ett reportage kommer på en site nära dig inom kort. __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
Glömde... Har DU bilder eller film så meddela mig så vi kan lägga upp det oxå. Ju mera desto bättre. Dom som inte kom ska få sukta ordentligt. :-)) __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
Jag vill oxå tacka Micke och Patrik för en mycket trevlig dag !!! Färden runt denna underbara skärgårdsmiljön var fantastisk ... jag hade heller ingen aning om att den fanns. Vädrets makter var verkligen med oss denna oförglömliga dag. Men när jag skulle åka hemåt vände turen ... regnet bara vräkte ner och åskan gick var och varannan minut. Vill Tacka dig Micke än en gång för att du ringde och hörde efter hur det gick för mig med tanke på vädret och lite felkörning + en kvarglömd väska på en parkering. Jag vände och hittade den till slut som tur var :) Tack än en gång för en mycket trevlig träff och jag ser fram emot nästa .... Länk |
|
|
Det är bara att instämma, tack för en mycket trevlig dag, hoppas vi får tillfälle att ses snart igen. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
arrgh hann tyvärr inte, eftersom det var min födelsedag och allt.... men kul hade ni verkar det som... next time... |
|
|
Cato: Ryktet säger att du deltog i SM i bakfylla och man kan ju inte vara på två ställen samtidigt.. :-) __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
Tack till Micke och Patrik för ett kanonbra arrangemang! Det blev en riktigt maratonträff i nästan 12 timmar :) __ Länk |
|
|
Trots att vi missade alla möjligheter att få solbränna oss var det kul att få besöka K-krona tjöta med Asken (ta den med navin igen ....). Få ansikten på Wolv och Micke O och även Maria och alla som höll sig kvar till Marinmuseet. Det regnade i princip hela vägen från K-krona till Lund för att sedan sluta upp 1 mil innan Malmö... har nåra bilder i kameran bl.a. "Marinmus" .... nästa träff ska jag inte flytta samma dag, OK?! |
|
|
Även Jag vill stämma in i "kören" och tacka Patrick & Micke för ett hellyckat arrangemang. MVH Stefan |
|
|
Håller också med om att de var en trevlig träff och jag sprang på min namne - arrangörsPatrik på stan utanför arrangörsMicke för några timmar sedan och han berättade att de tappraste chaufförerna umgåtts fram till 23-tiden. Det är lätt att trivas bland märkesfränder. Synd att man inte stannade. Själv var min dag fylld av rejält olika intryck, först höjdaren i starten av träffen, sedan glida på led bland idela ädla bilar i karavan och slutligen avsluta kvällen på en regnig lerig åker utmed E22:an (i Norje) tillsammans med drygt 10000 långhåriga rockare, lyssnandes på farbröderna i Twisted Sisters som trots sin ålder rockar runt som 18åriga aerobicsinstruktörer. Om jag får önska så ska inte BMWträffar och www.swedenrock.com inte krocka ;-) Men visst är det härligt med kontraster. /Patrik, från Karlskrona, dock inte den Karlskrona-Patrik som var medarrangör utan Patrik i den blå 325-cabrion BMWCS 4096 PS Tyckte väl att jag kände igen arrangörsMicke sedan tidigare och mycket riktigt, vi har garage i samma hus, ibland är världen bra liten DS |
|
|
Ni verkar ha haft kul grabbar och tjejer :) Tyvärr kunde jag inte vara med pga vissa omständigheter, Asken frågade om jag ville följa med som tvättmalaj och inneha hjulhusen och insidan av fälgarna som "mitt område" (:D) men jag tyckte det fick räcka med en Tvätt-Tobias istället. Iof förstår jag att Asken ville att jag skulle följa med eftersom han har slagit av lite på takten...Kanske varit "herre på täppan" lite för länge?! Det senaste ryktet säger att Asken nu har fått anställning på Via Direkt och kan nu nås på 0771-88 44 44 för tvättråd oavsett fläckar och material:DD Nu vill jag förstås veta vem som vann putstävlingen..:)) M V H Stephan _____ Länk |
|
netz |
Helt rätt Micke jag SUKTAR :-)) Jag har kommit lite på kant med 850´n, så jag har ställt den i skamvrån :-\. Jag kunde ju inte komma i varken Mazda´n eller Toyota´n så... men när man kikar på alla dom fina bilderna så känns det nästan som man var med "lite grann i alla fall" :-))). Verkar ha varit en lyckad träff,så de´e bare å gratulera Micke o Patrik. I´ll be back next time.......... Länk V-12= 12 rätt! |
|
Tackar, tackar, tackar.... Fler bilder är nu upplagda. :-))) Länk __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
Puh, det var många bilder att titta igenom...men det var härliga bilder! ..."kitschad E46"...tack för den Asken (eller var det Daniel?)...! ;–) Andra trevliga bildnamn: "smaklös fälg" och "vemtogmina355or"... Länk |
|
|
Håller med ufo ... vilka underbara bilder på dessa fina välputsade BMW´ isar ! Och att dessutom få se bilarna live i detta superfina skick var en fröjd för ögat. CollBlueM3Coupe : Din läckra M3´a är snygg och den hördes lång väg när du drog iväg ... härligt ! Att få se ansiktet bakom användarnamnen var verkligen trevligt, för man föreställer sig att personen ska se ut på ett viss sätt framför datorn sedan när man träffar personen så stämmer det inte alls ... det var verkligen kul att träffa er alla ! Hoppas det blir en träff snart igen .... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.