|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Varning för väg 122 till Karlskrona! Ni som kommer från Växjö längs väg 30 och känner er frestade att köra väg 122 via Rävemåla till Karlskrona (står skyltat Karlskrona) Gör INTE det om ni inte kör X5. Vägen är inte ens grusväg, den består i flera kilometer av knytnävsstora stenar som inte ligger platt och fint utan snarare i ojämna drivor. Jag tog den vägen hem från Mantorp i söndags och jag vågade köra i 10-15 km i timmen för att spoilerna skulle sitta kvar. Istället gör ni som det står på vägarbetsskyltarna, kör väg 30 ner till Ronneby och väljer sedan E22 österut mot Karlskrona/Kalmar (dvs inte mot Malmö). Det är inte mycket längre men snabbare nu under vägarbetet. /Patrik, och det är jag som är enda bil under 200 hk med min 325i cabrio -94 (192 hk). Men jag kanske vinner på lokalkännedom eftersom Karlskrona är hemmaplan. |
|
|
ja i morgon river vi runt lite i maskinen och ska se om vi kan hitta felet på bettan hittar vi det så kommer jag med Ps kommer det några bmw bilar till uråsa nu på lördag ? Länk |
|
|
B00ST: Vi får verkligen hoppas ni får ordning på det...annars får du väl hänga på någon polare som skall dit :-) Lycka till! Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
japp ska nog gå bra är Antagligen kamkedjespännaren som gått åt skogen så är det nån som har en till E36 M3 så hojta till för den ska visst passa bra Länk |
|
| kommer antagligen... det är iofs min födelsedag men... bmw är ju kul! | |
|
Cato: Vi lovar att sjunga för dig ;-))) Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Patrik: Jag tar med blockflöjten, så sjunger du, OK ?? :- )))) Hoppas nu att fler ser tråden och anmäler sig till träffen!! /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
|
UPP! Kom igen nu era dönickar. :-) Jag vågar fortfarande lova att detta blir den högst uppsatta träffen på väldigt länge. :-) Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
JAg kommer köra introfilmen för nya E60 i baksätet på X5an:)) Asken |
|
|
Spännande! Vad tar du i inträde? :) __ Länk |
|
|
Asken: Ingår det popcorn och läsk oxså-? Hur var det men stavningen.....andra boskstaven med stort A-? |
|
|
Seså starre, du hakar väl på till Blekinge? __ Länk |
|
|
wolv: Man får ta på plastpåsar på skorna för att inte msutsa ned den nyputsade bilen och lägga en parkeringstia i Ask-koppen:) starre: det är mat och drickaförbud i biosalongen:) Andra BoSKtaven hamnade i caps:) Asken |
|
|
wolw: Åker till Bmws hemland samma dag så det kan bli lite svårt.... Asken: Får man ha biltelefonen på-?Nu blev det stavningsfel igen Asken.... |
|
|
Förklädd biosalong... Innebär oxå förklädd restaurangnvagn. :-))) Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Nu är det bara timmar kvar och 37 stycken anmälda... Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Jösses, det har rullat in en massa anmälningar sen jag kollade senast! Väderutsikterna är inte helt usla, 20 grader och halvklart enligt Aftonbladet. :) starre: Synd.....du får hälsa "hem" från mina 2 bimmers :) __ Länk |
|
|
Jag tycker att det är dåligt TRYCK i tråden... Vad gör alla??? 25 timmar och 40 minuter kvar..... Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
starre: man får lägga mobilen i en vadderad påse, avmagnetiserad:)) Micke: dags att stiga upp och putsa innerskärmar samt annat kul, du får syna krutis med lupp så synar ajg med mitt specialverktyg:)) Asken |
|
|
Hej Då får jag vara först med att tacka Micke & Patrik för den fina träffen. Det var en lagom stor träff med fin utsikt och roliga vägar. Jag kunde tyvärr inte stanna till grillningen så jag smet iväg efter vi var i Torhamn. Hoppas ni fick det trevligt vid grillplatsen. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.