AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.625

"Karlskrona BMWPower meet" söndagen 8/6-03

Sida 2 av 5
ChristianF:
Är inte det tidigare i veckan?
På söndagen borde du hunnit nyktra till. :-)))

_____
Micke
Karlskrona POWER meet 03-06-08
Länk
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Jahapp, du vet var jag står Micke!!
Besiktigade bilen idag... Bara att ringa Falck direkt och be dom bogsera bort skiten...
Nejdå, det gick bra!! Påtalade att jag hade lite skrammel vänster fram och de lokaliserade det till en länkarmsbussning. Skönt att få reda på det!! Satte bara en "bra att veta" typ. Ska åtgärda detta nästa vecka.
Låter kul med den däringa träffen!! Hoppas verkligen att jag kan komma. Väntar fortfarande besked om det som KAN ställa till det lite. Man får väl koppla på manligheten lite och bara säga: - Nope!! Ska på Beemer-träff, så jag skiter i släkten...:- ) Problemet blir bara att alla dyra julklappar går i stöpet då :- (
/Kidde (med nybessad pärla)

Äkta körglädje finner man i en BMW...
B0
122
B00ST
BMW E30Cab S38B38 -87
BMW E30 325 Touring -89
BMW M5 E34 -93
kommer ej vevlager gången :( antagligen..

Länk
Ki
620
Kidde
Adde:
Du hinner väl kanske få ihop kärran tills dess iaf, eller?? Är ju ett par veckor till eller 3...
Hoppas dock att det INTE är vevlager strul!!! Inget kul i så fall.
Lycka till med att hitta felet!!
/Kidde

B0
122
B00ST
BMW E30Cab S38B38 -87
BMW E30 325 Touring -89
BMW M5 E34 -93
Kidde ja är nästan säker på att det är det.. ja hinner inte göra jobbet själv för ja ska börja lägga asfalt denna veckan :( men men går att byta om man plockar bort olje tråget ska visst inte vara skit komliserat :P

Länk
Tyvärr kommer jag int att kunna närvara. Fick en flytt den helgen och eftersom det är min egen kan jag inte liksom inte komma på någon bra ursäkt att inte hjälpa till.
Micke:
Attans synd. Led du av tillfällig sinnesfövirring när flyttdagen bokades? :-)
Jaja, det går säkert fler tåg men förmodligen inte på denna höga nivån.

Alla andra då... Var är ni?????
Surfa in och anmäl er snarast.

Karlskrona träff
Länk
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
JAJA tjöttgubbe får väl ta en sväng förbi.

///MVH Hasso
Länk

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
hasso:
Kul med en TV-stjärna på träffen!! :)

__
Länk
Ki
620
Kidde
wolv:
Inte nog med det, det ska bli kul att se en iX också :- ) Eller du kanske inte kör med den till träffen??
/Kidde

HAHAHA..
Kidde, du är för rolig.. :-))))

Karlskrona träff
Länk
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Kidde:
Det vet man aldrig...... ;)
Den är nybesiktigad sedan snart en vecka tillbaka, så de så

__
Länk
Kom med båda! :-)

Karlskrona träff
Länk
Länk
Ki
620
Kidde
:- ))))
Jaså wolv, du har också besiktigat?? Vad blev domen för dig?? De körde den inte i bromsprovaren va??
/Kidde

Micke O: Nja, sinnesförviring och sinnerförvirring, mer att det inte fanns så många andra helger innan det blev en flytt efter sommarsemestern och då för ett kvalitetsarr som detta tyvärr stå tillbaka. Ha det kul ...
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Kidde:
Jodå, den gick igenom. Enda anmärkningen var att halvljuslyktorna inte riktigt var rätt inställda. :)
Ingen bromsprovare...efter det som hände stackaren uppe i Falun förra gången när den blev tvingad in i bromsprovaren så var jag noga med att snabbt berätta att den är 4wd
Gick allt bra för dig?

__
Länk
Ki
620
Kidde
wolv:
Jodå, fick en "bra att veta" på en länkarmsbussning vänster fram. Jag bad dom att extra noga kolla just detta för det "klonkar" till ibland och det känns bra att veta vad det var för fel. Så irriterande att ha oljud i en för övrigt förvånansvärt tyst bil. Tyvärr hade inte bror min en "ny" länkarm, men jag får väl beställa en bussning och försöka mecka dit... Kan bli spännande då dessa brukar sitta som f-n, men på nåt sätt så ska det väl lösa sig hoppas jag.
Har du också sett en pedofil-blå (ljusblå) M3 E46 i stan förresten?? Skulle vara kul att veta vem det kan tänkas vara. Ser fin ut iaf!
/Kidde

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
hehe det var en ny färg.... Låter som Laguna Seca blå (samma färg som den i M3-provkörningen av Power-crew)? Såg en sådan i höstas vid Järnia och sedan dess har jag inte sett den...

__
Länk
Ki
620
Kidde
Ursäkta att man stjäler tråden på detta vis, men wolv: japp det är den färgen. Jag såg den faktiskt också utanför Järnia för en vecka sen. Såg den även igår utanför Preem. Hmmm, mycket intressant att få reda på vem som äger den. Har ju inte tagit reg-nummer dessvärre.
/Kidde

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Dags att lyfta den här tråden igen :)
Vi vill ju inte att potentiella träff-sugna ska missa den!

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.