|
|
|
|---|---|
Bmw ludde |
Hej, har lite problem med central låset. (bmw 325 coupe -92) Så här ligger det till ( lite svårt att förklara ) När jag låser förardörren så låser bakluckan och tankluckan en kort stund för att sedan låsas upp igen. Låser jag på passagerarsidan så låser sig den dörren samt bakluckan, tankluckan men förar dörren reagerar inte. Har kollat så att kablarna till bakluckan är hela. Men kan det vara fel på reläet till centrallåsen. ( var sitter det, under ratten ? , fattar inte vad det står i rep handboken ) Nån som har nån ide om var felet kan vara ? Borde ju vara något med förardörrren, men jag är inte haj inom det elektriska) Inte lätt att svara på, men men /// mvh ludde Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
|
Testa att ha bagae luckan öppen när du låser! Om det funkar då så kan det vara bagagelucks låset som behöver ställas in! Åter kom om de inte funkar, har fler tips! |
|
celcius01 |
Det kan vara dörrkontakten som inte funkar. Centrallås enheten sitter bakom handskfacket höger längst ner bakom ABS enheten. |
celcius01 |
Det kan vara dörrkontakten som inte funkar. Centrallås enheten sitter bakom handskfacket höger längst ner bakom ABS enheten. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.