|
|
|
|---|---|
lars_molin |
Jag funderar på att byta upp mig till en begagnad E65 735 eller 745. Men jag undrar om någon av er har några erfarenheter av modellen. Något man kan tänka på vid köp av begagnad E65, typiska fel eller problem? Kanske svårt att svara på iofs eftersom modellen är så ny? Jag var och provkörde en 735i igår, vilken underbar bil! En sån måste jag bara ha! Men för att komma ner lite i pris blir det nog att spana nere i Tyskland efter ett lämpligt objekt... |
| Har du kollat den silvriga 735'an i Solna ? Den tycker jag e riktigt snygg iaf, 675' tror jag den gick på. | |
lars_molin |
Nej, den har jag inte sett men den kan kanske vara värd en titt än om 675 lät lite i saftigaste laget. I Tyskland är en likvärdig bil "en splitterny 316ti billigare". BMW i Solna har massor av fina bilar, men priserna är i högsta laget. Tack för tipset iaf |
Scheckheft |
Hej, jag vet inte hur det är med dina tyska kunskaper med ett forum för E 65:an finns här: Länk Mer att läsa om E 65:an här: Länk Har tyvärr inga egna erfarenheter av E 65:an /Scheckheft ______________ Länk |
| ok, har ingen större koll på priserna i Tyskland när det gäller E65'an men skiljer det så mycket så förstår jag att du inte tycker det är intressant att åka till Solna eller någon annan svensk handlare... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.