|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som har koll på sådana. Jag vill ha uttaget för bilstereon till annat och funderar på att skaffa en bärbar MP3 spelare och koppla den till ett slutsteg. Radio kan jag vara utan. Stegets AV och På får jag styra med en brytare. Letar alltså efter en bra spelare att ha i bilen, förslagsvis mellan sätena. Helst skall den vara Mac kompatibel oxå. Förslag mottages tacksamt. iPod'en är ju tyvärr dyr. Fredrik M - Z3 2.8 Länk | |
|
Vist är Ipoden dyr, men det finns väl ingen annan spelare som kan mäta sig med den heller, I alla fall inte Mac kompatibel..... Funderar på att skaffa en själv, men väntar till den nya kommer. Ronny / BMWCS #3560 "Körglädje, är sann glädje " |
|
sno |
Kolla detta..
Länk Funderar nu på att gøra denna MP3 installation.. |
|
Klart läckert, men går det att få tag på en sådan i norden och vad kostar den. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Kolla på www.netonnet.se dom har en på kampanj till kanonpris en bra bit under halva priset. MVH ATG |
|
|
ATG. UJJ det var ett grymt bra pris, nu blev jag riktigt sugen. Men sen var det ju det där med mac kompabilitet. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.