|
|
|
|---|---|
|
Var? Vem? hur mycket? Länk _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Snygg var den i alla fall, fråga på mz3.net där vet de säkert. Får du tag på pris så kan jag tänka mig att köpa en samtidigt så kan vi dela på frakten. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Men bilden föreställer en Z3 Roadster med HK ljudsystemet, så det är ingen lucka utan ett högtalargaller. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
ojdå, jag som tyckete att luckan var så snygg.... Man kanske kan få en sån tillverkad av högtalargalltert ? Var står HK för? Har dem en hemsida? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Harman Kardon. De har säkerligen en hemsida. |
|
|
Du får plocka av luckan, lacka den i bilens färg och sätta dit ett Z3 emblem, och vips så ser det ut som på bilden. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Kanske nån duktig plåtslagare kan fixa sånt i aluminiumplåt? Det ser verkigen bra ut så jag har fått riktig habegär! Finns det nån annan som skulle vara intresserad av sån lucka? Det lär bli biligare om man är fler... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag är intresserad, den ser ju riktigt bra ut!! /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.