|
|
|
|---|---|
| Håller på att försöka ta bort den bakre delen av mittkonsollen mellan stolarna på min bil (en 535:a från 88, alltså E34:an). Lyckas inte få bort den eftersom den verkar sitta fast i några skruvar längst bak. Och dom verkar sitta inuti konsollen så jag fattar inte mycket... hur får jag bort den? (menar alltså delen där handbromsen sitter och ventilationen till dom i baksäte). | |
|
Ta bort askkoppen som sitter där bak så ser du två myttrar soom är lätta att ta bort, sedan är saken biff. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Men hallå... Stavar som en kratta... Sorry för det. _____ Micke Länk Länk |
|
| ? Har ingen askopp där... bara en ciggtändare och ventilationen... kan man slita bort nån av dom? | |
Nosko |
Men sitter inte ciggtändaren i askoppen? Alltså när man öppnar askoppen så kommer ciggtändaren fram? |
|
det är bara att pressa plattan som sitter där akkoppen borde sitta nedåt, fick ta i lite men det går utan problem, jag har varken askkopp eller ciggtändare i mittkonsollen, kopparna sitter i dörrarna. bakom kåpan sitter två st stjärnskruv, var meckigt att komma åt dom då hålet inte var så stort men det gick att lossa dom med pollygrip. hade bort det förra helgen då luftröret till utblåsen till baksätet krängt isär sig i en skarv i höjd med handbromsen, kunde till en början inte fatta hur det kunde dra kallt på högerarmen i en bimmer men som sagt var så löste det sig :) lycka till! Frazze |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.