AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
412

vad jag trivs!

Mr_T
i påskheljen såg allt dystert ut .hastighetsmätaren rasade o fick en massa följd fel.... farthållare, färd dator, tomgångsreglering jaaa allt som kunde tänkas vart fel. hela livet rasade o en massa stååååååålar såg jag rullade i väg.. men i dag så åkte ja till bmw group i solna o skulle beställa en ny givare till lådan (vissa hade sagt att den satt där) jag va berädd med den feeeeta libran o kom till disken, berättade mitt ärende då de rev sej i huvudet o sa ,,, det är helt fel!!! den sitter på bakaxeln... jag ?????????? hm... det innebär för mej??? tjaaa vi ska se sa dom. jag va beredd på det värsta. jaha sa dom 225 riksdaler tack och jag fick även en mot anvisning till denna. va jag vill komma till är att även om man kör en dyr kvalitets vagn så är inte resärv delarna så väldigt dyra. jag trivs varje sekund jag sitter bakom ratten på min 750 E32 och fler lär det bli med åren ......tack för ordet Mr T ;)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Tur för dig att du kom undan billigt. Det är ju det bästa som kan hända på en 750i, brukar vanligtvis bli väldigt dyrt när något är skumt.

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.