|
|
|
|---|---|
|
hej.. jag har en 320 e30, och ja undrar hur feta fälgar man kan ha. Min granne har ett par 18" liggande som han hadde på sin e36:a. jag tror dom är 8" breda, så är de nån som vet om dom passar.. å ja vett att de är 5 bult å 4 bult på e30, men ja kan i så fall göra spacers =). Så de ja undrar över är om dom går in utan att behöva bredda skärmarna osv. Tvåan Är Första Förloraren | |
|
Hej! Tror inte att bultmönstret passar. E30 har 4 bultar, E36 5... sorry! MVH Tobias |
|
|
Tobias, han skriver ju att han kan göra spacers! Lätta inte på högerfoten! Länk |
|
|
Kan nog bli väldans tajt. Hade 7,5" tyckte d räckte bra Men bara man vill riktigt rejält så går väl allt...... |
|
|
Gjorde spacers från 4 till 5 bult på en 323 86:a.Spacern måste ju vara så breda så du kan fälla in bultskallen du fäster spacern med i bilen,= typ 20 mm. Sen är 4/100 o 5/120 så lika i storlek att du omöjligt kan få alla fem bultarna o passa.Mönstren går in i varandra.Jag fick köra med 4 bultar-kul. Går bra på bes om du har fälg med kåpa. 8.5 tums fälgar med 235-40-17 satt precis rätt i hjulhuset,när jag satt på evo 3 breddningen,annrs stack de ut ca 5 cm.............. |
|
|
hmm.. Ja får nog fundera lite =) Tvåan Är Första Förloraren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.