|
|
|
|---|---|
|
Jag har en liten fråga! Jag har försökt att ta loss stereon i bilen, men det verkar som den sitter fast. Jag kanske gör fel...!? Vad behöver man ta loss? vilka konsoler, ljudvallar? Är det någon som har några direktioner? Anledningen är att jag vill se om det finns en cd-växlar utgång, o isf koppla in en kabel som skall dras bak till bagageluckan. Är tacksam för svar! 528iA -96 | |
|
Hur långt har du kommit? På min gör man som så att man börjar med att dra loss volymratten. Sen är det ett hål ca 1cm till höger om volymrattsaxeln där man skall stoppa in en platt skruvmejsel (eller tex nyckeln till bilen) för att trycka undan en fjädrande låspryl. Med denna intryckt kan man dra displaydelen av stereon rakt ut. Sen sitter den övre delen av stereon (kassett eller cd) med två små skruvar. Dock verkar det finnas lite olika varianter av stereos, tex kan hålet vid volymaxeln sitta under axeln istället för till höger om den, samt att på vissa verkar stereon inte vara delad i två delar, och då vet jag inte hur man gör... /Micke 523i -96 |
|
|
Tack, Micke! Nu blir det nog en ANINGEN enklare! Jag började med att ta loss paneler mm mm....vilket jag inte behövt! Nu ska det nog gå bra! Tack. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.