|
|
|
|---|---|
|
Innan har jag undersökt vad ni skulle rekomendera för BMW för 35ooo, men nu pekar det mera mot köp i 25oookr-klassen... tips? E21? E30? E28? ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- | |
|
E30 325 |
|
|
Lyckas du springa på en FIN E28 så är den säkert ett bra köp. Annars finns E34:or för de pengarna. E30 325 är inget dumt val, men de fina brukar betinga ett högre pris än 25k...... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Det är ju lite beroende på om du bara är ute efter prestanda eller om du vill ha lite utrymmen. Vad har du tänkt att ha bilen till? Familjebil, busbil eller något mitt emellan? //Erik// |
|
|
E30 325 ix köpte en sådan i vinter för 21 k . helkul bil både på vinterväg och på torr asfalt. M3 familjebilen |
|
|
För 25000 kr hade jag köpt mig en E34 525i. Mycket bil för pengarna och känns modernare än både E28 och E30. Som sagt beror det på vad du prioriterar först - sport eller komfort? 525 är ju lite av ett mellanting då det finns lite kraft att hämta ;) ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
En fin 2002tii om du vill ha kul, eller en hyfsad E34 med lite (inte liten!) motor om du vill ha utrymme. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
den ska vara kul att köra, sedan bryr jag mig inte om den är komfortabel eller inte eller vad den har för lyx-utrustning... körglädje först och främst alltså |
|
|
Hej! En 535 E28 tror jag på då. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Köp mkt hellre en 325 E30 än en 535 E28... E30 känns mkt kvickare och e roligare å köra... E28 e ett lok... /Jonas |
|
|
Köp loket....Tåg är alltid kul ;) Mvh Janne. |
|
|
Om du planerar att köpa en bil i den prisklassen bör du ha åtminstone 10 000kr (helst mer) tillgängliga på ett reparationskonto för att fixa de eventuella fel som dyker upp! Glöm inte heller att räkna på försäkringspremie, skatt, servicedetaljer (om du gör allt servicejobb själv, annars får du lägga till verkstadskostnader), bensin etc.... Mvh |
|
|
visst e de kul med lok, har haft ett själv, men framför all framåt... En E30 med lite motor (323, 325, 318is 16V) e dock mkt roligare för lite aktiv körning på kurviga vägar... /Jonas |
|
Perkka |
Håller med Magnus18, köp 535 E28... Går mkt bra.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Köp en e30 325a tycker jag... Är iaf jävligt nöjd med min =) så roligt jag har haft med den här bilen är svårt och beskriva på dom få månaderna jag en så länge har ägt den =) Den lämnar iaf ingen kille i den här stan oberörd... Den ger respekt för dom med sämre bilar och den retar upp dom med värre mycket kul tycker jag =0) Gå in och titta i galleriet dock gav jag närmare 30 för min men de är fan värt dom kronorna extra =) Lycka till Mvh Teres =) |
|
Perkka |
Försök hitta en M535 E28 för 25k, väldigt snygga bilar... Och som dessutom rastar en 325 E30.. 325 0-100 8.3 sek... M535 0-100 7.5sek (enligt modellguiden) Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
samma tips som förra gången... (då bästa köp för 35ooo) 325 e30 535 e28 gillar ni inga äldre modeller? |
|
|
Pruta stenhårt och köp en 520/525 89-91. Gärna 525. /Simon |
|
BmwMutte |
Ta då en M535 ist för en 535 |
| 318is-16v/E30 | |
|
E30 325 helt klart. Fast idag kanske jag skulle köpa en 5 eller rentav tidig 7-serie. Vill ha lite mera lok-känsla! Jag kommer dock behålla min 325:a länge till. Kanske för evigt om det går! =) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.