|
|
|
|---|---|
|
Vi är många som har insett att BMW står för något mycket trevligt och vi har en tro (vi vet!) på att det är bra bilar. Dock verkar det finnas folk i trakterna kring Jönköping (var annars? ;-) som har en något större tro till BMW och avgudar den, och då speciellt en ganska modifierad sådan.. Länk Mvh Patrik - tycker den var fin den bilden :) _____________________________________ Mannen bakom Länk | |
| hehe "we're not worthy, we're not worthy!". | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det inte den snabbe lantbrevbäraren??)))Niklas:)) på alla fyra. Jag vet inte att BMW är en bra bil :)) än. ///MVH Hasso Länk |
|
He he... Jag såg det där Live :) Någon som vet varför han inte hade någon bakkjol (fick alldrig tillfälle att snacka med honom) |
|
|
deejaywasp Jag hörde nåt om att den var på lackering... o ändå var jag inte där :) Micke Olsson snackade något om det. Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
deejaywasp: Varför ska han ha kjol? Han har ju byxor:-))))) /Beemer |
|
|
ha...ha..., tok bra bild! Mvh Abbe Länk |
|
| Bra bild, antingen avgudar dom bilen eller kollar bara om Niclas diff e hel. Om jag inte minns fel så är han väl inne på tredje diffen sedan kompressor installationen!!! :) | |
| Jag tror Niklas köpt en ny Hamann bakkjol därav att han var kjollös :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.