|
|
|
|---|---|
|
Bmw 325i Coupe -93 vs Audi 80 2,8Q Coupe? Någon som har provat vem vann/vinner? på 402/201m eller nått? Alla erfarenheter vore kul å höra!? | |
| Tror inte Audin har mycket att sätta emot där iaf. Möjligtvis i starten p ga fyrhjulsdriften. | |
|
Jag tror på Bmw:n. Audi har inte tagit ut några hk ur motorn.....är lite osäker på exakt antal men ca.170 hk har dom bara orginal. 150 hk har dom iallafall i 2.6 liters motorn. |
|
|
Länk bra länk.... självklart spelar starten en väldigt stor roll också... men kul i alla fall.. |
|
| Audin har 174 hästar original och en konstant fyrhjulsdrift att släpa på. Jag tror på BMWn | |
|
Konstant fyhjuldrift att släpa på? BMWn vinner säkerligen. 2.8 är inget monster men rätt trevlig. |
|
| Som sagt 174hk med 4-hjulsdrift. Enligt fakta tar 0-100=8 sekunder och toppfarten anges till ca 220km/h. Personligen tror jag att det är fler än de 174 som Audi påstår då Golf VR6 i tester med samma effekt/liknande motor? sägs leverera runt 190hk i realiteten? betänk hur tung 2.8an måste vara, så är 8.0s ganska snabbt med bara 174hk....snabbare än 325ix E30 som behöver hela 8.8sekunder med 170hk och då är ju den klart mindre och väger säkert 100-200kg mindre. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.