|
|
|
|---|---|
|
hej hej jag tar en tyst minut för min beemer va ute o åkte igår då min motor skar ....................................................58,59,60 någon som vet vart man kan köpa billiga grejjor typ en motor 3,0 m3 MVH RObban 270kmh (nu mer 20kmh på cyckel) | |
| Osis....finns de några "billiga" OCH bra M3 motorer över huvudtaget???E de inte bättre o fixa till motorn om den nu inte har tokrasat???Att köpa en "ny" M3 motor utan att veta egentligen nada om den känns för mig som ett lotteri.... | |
|
sant,, men det blir dyrt att laga för den verkar ha total rasat,, går inte ens runt |
|
|
Inte lönt och renovera På skroten kostar en komplett motor runt 30 och privat 15-20. Är en kille här som säljer en för 17 Länk |
|
|
Vad hände med den? Skar den ihop? Eller var det kamkedjan? ...? Mvh Patrik |
|
|
låg i högerfilen på motorväg o skulle köra om petade i 4an o drog ur den upp till ca 6000varv då det bara raslade till o motorn slog tvär stopp(den gick inte varm el dyligt bara slog tvär stopp) värdens ålje moln bakom,,, kollade o det värkar som om främre ramlagret skurit för det är där oljon tryckt ut (värkar som total ras) Robban 270kmh (nu mer 20kmh på cyckel sorisen beemer ägare |
|
|
var den trimmad?, hur långt hade den gått? mvh kalle |
|
|
var den trimmad?, hur långt hade den gått? mvh kalle |
|
|
helt orginal förutom sportfilter o borttagen hastighetsspärr 15500mil har hittat en motor från 97 3,2 liter någon som vet fall den går att sätta i 3,0an o om man måste göra om mycke MVH RObban 270kmh (nu mer 20 kmh på cyckel) |
|
|
visst lär de gå att få i den på nåt sätt .. men fråga mig inte hur .. kolla denna däremot .. e feeet ... har du säkert redan sett dock .. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.