|
|
|
|---|---|
|
Bortsett från de icke så förvånande dåliga skådespelar insatserna i ovan nämda serie som hade premiär idag på 5:an, så måste jag tillägga att de hade en högst intressant samling av härliga vagnar!! Skall bli mycket intressant och följa ur den synpunkten framöver!! //B ; ) " Old Bimmers kick ass " | |
|
Det fanns ju Brudar och Bilar med, jag tänker fortsätta kolla. Varför har man inte en GT40 ståendes i garaget? Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Låter som en ny version av den Chryslersponsrade serien Viper där de körde runt i antinge Viper eller någon av de många konceptbilar som de tillverkat de senaste tio åren. | |
|
den var bara halvbra vist, brudar, bilar och annat gött men annars var den ganska fattig... |
|
X. |
En hel del intressanta motorfordon, men i övrigt verkar den suga som TV-serie. Usla skådisar, klichéaktiga rollfigurer, löjlig handling mm. Tröttsam hollywoodfixering vid Shelby Cobra '67 osv, plus att det säkert finns ett eller annat miffo där ute som går och vill bli biltjuv efter att ha sett serien och försöker sno min bil och misslyckas och repar lacken istället och skär sönder däcken och gör samma sak med massor av andra bilar och blir tagen av polisen men blir frisläppt på en gång eller får åka på seglats till västindien med hjälp av våra skattepengar. |
|
Det var sjysst musik iallafall! Tycker jag... BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
: ) X, du verkar ha erfarenhet!!! Måste hålla med dig om skådespelar prestationerna, jag vill dock säga att det fanns andra snygga bilar förutom Cobran tex. den giftgröna Camaro SS/Z28:a sent 60-tal!! //B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.