|
|
|
|---|---|
|
Vilken fälgmodell tycker ni passar bäst till en E32:a 735?? 17 eller 18 tummare?? Tycker AC SCHNITZER e riktigt snygga!! Hur cromar man fälgarna? Dyrt? Vad e blankpolering? Hur gör man?? Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) | |
|
www.ado.se säljer någon typ av kromningsutrustning blankpolering är iallafall tidskrävande (ha tålamod) börja med att slipa fäljarna metallrena sedan är det bara att sätta igång å gnugga med autosol eller liknande tills du är nöjd. sen är det bara att klarlacka |
|
|
Ingen som har några åsikter om snygga fälgar till E32:orna?? Vore kul å veta.... Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) |
|
|
Borbet A, Azev A, Rondell 58 och Ac Schnitzer är de snyggaste tycker jag. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Hej! Super DTM, Rondell 58, Ac Schnitzer och Alpina. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Gå till Länk , om du inte redan har gjort det. Där hittar du E32:or med div. olika fälguppsättningar. Min finns fö. på rad 13-14 med två olika M5-fälgar. Mvh. Patric Länk |
|
|
Tackar för åsikterna å länken till e32 sidan!! Vart köper man AC SCHNITZER fälgar nånstans till bästa priserna?? Svåra att få tag i eller?? Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) |
|
|
Gummihuset säljer Schnitzer-kopior: Länk |
|
|
jag kör med Super DTM 18" Bridgestone 265/35/18ZR RE 71 bak å 245/40/18ZR RE 71 fram du kan få in 275or också....... fuck the 3 series there are nothing |
|
Lillbjörken |
Har precis lagt på Hartge 19" 235 å 275 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.