AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
642

Styling tips till E32

Ro
744
Robban B
E38 750 -97
Va finns d att göra på en E32 735 för att snygga till den lite?? Ska sätta dit 17" eller 18" tummare. Rutorna e redan tonade å vita blinkers sitter på!

Även inredningstips är välkommna!!

MVH Robban

Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Den är redan fin som den är, men visst kan man sätta på 17" eller 18" fälgar. Toning gör sig inte bra på E32, det ser bara raggigt ut på den karrossen. Meningen är att bilen ska se stilren och inte likna alla raggarbilar som åker runt i stan och slår på taket. Det är vad jag tycker. Vita blinkers är också fin styling.

//Schnitzer
Visa användare
433
ez
330CI cab E46 -02
318d F31 -15
"Toning gör sig inte bra på en E32:a"? Trodde grabben ville ha tips om vad man kunde göra inte vad han i andras ögon gjort "fel"... Om det inte redan sitter skinn i så kan det vara ett alternativ för att få lite mera lyxbilskänsla men det är klart det beror på vad man gillar, kil sänkning, snida till vita bakblinkers (tyvärr så måste man utföra den operationen själv eftersom ingen gjort färdiga baklampor till E32:an) men den snyggaste "stylingen" som jag vet är en rejäl polering och vaxning för att få den där "tokglansen" Hoppas du får din 735:a snart =)

// Henke Bleifuss
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.