|
|
|
|---|---|
|
Jag hade ur batterit för att ladda det och nu när jag koppla in det igen så startar inte bilen det klickar inte ens från startmotorn Men allting annat går. och så fort man sätter in nyckeln i tänlåset så börjar den blinka som den larmade men den tutar inte. nån som vet vad man ska göra skulle järna vilja kunna köra bilen i sommar. mvh sebb | |
|
Dubbelkolla alla säkringar, har du tur är det så enkelt.. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Sebb du satte väl polerna rätt. Testa att rucka på polskorna när du lossat dem lite. Batteriet kanske är totalt slut så det inte tog laddning mät syran i batteriet om du inte har en tester med EMK belastning. Prova att låna ström med startkablar från en bil / batteri direkt utan att ha ordinarie kablarna anslutna på batteriet. Det kan ju vara kortis i någon cell. kolla sedan säkringar och anslutningar i övrigt. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dåligt anslutet batteri, eftersom det är enda förändringen innan bilen funkade.Eller så är batteriet kass.???Mät syravikten i cellerna ///MVH Hasso Länk |
|
det står batterianlaitung eller nåt liknande i chek controllen når man vrider på tändningen. så man får väl hoppas att det är så enkelt mvh sebb |
|
|
inte batteranlaitnung utan det tyska ordet för instruktionsbok ger mig helst inte på stavningen men mer åt betrieb än batteri så att säga www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
"Betriebanleitung" betyder precis som Pcdoktor skriver instruktionsbok. Felmeddelandet skall komma i kombination med någon annan förklaring om vad det är för typ av fel! Felmeddelandet innebär att bilen hänvisar dig till att läsa instruktionsboken för vidare information om det aktuella felet. Kolla en gång till och försök se vilket annat ord som dyker upp i samband med "betriebsanleitung"! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.