|
|
|
|---|---|
|
Jag har problem med att min BMW är ryckig i motorn när jag kör , ingen taskig tomgång , utan bara när bilen körs. Kan det vara Bränslefilter , tändkablar , insprutning...? Väldigt tacksam för svar! // Mr.Stafva Stafva | |
|
amen seriöst har även 97or problem med ryckig gång? kanske man ska slopa bmw totalt då :( förlåt men blir så arg....får inte till min ryckiga gång...sen ser jag att även 97orna har de problemet....de va dåligt :/ |
|
|
Har samma problem, till och med taskig tomgång. "Osten låg som en Rembrandt längs mållinjen" Länk |
|
| samma här förut ryckte bilen, nu går den kasst påtomgången också...börjar bli less! | |
| Kan vara bränslefilter, lambdasond, bränslepump eller nåt annat. Sök på forumet så får du fler alternativ. | |
| jag lämnade in min bil idag och fick en smärre chock, 4 tändspolar var döda.....inte undra på att bilen gått som en kratta, längtar verkligen att köra den när det sitter 6 "normala" tändspolar där | |
|
HandsfreE: Vad kommer det kalaset att gå på? Har samma problem, fast i tillägg nu så startar inte ens bilen.... "Osten låg som en Rembrandt längs mållinjen" Länk |
|
| jadu jag känner en som jobbar där, men runt 2000 - 3000 | |
\\\M 325i ZENDER/// |
problemet verkar bara berör 320-325? eller? tycker varje gg jag läser e d en 325? fast jag kan ha fel ///lila ljus\\\ |
| Det är tidiga M50-motorer som har problemet. | |
| så en 325a ifrån 93-94 med vanos har inte tändspole problem, ryckig gång problem? | |
| Vet inte riktigt var gränsen går, dvs när dom fick andra tändspolar. | |
|
Nu tror jag att jag vet vad problemet är....Dåligt batteri. Polarn kommer snart och checkar det..... "Osten låg som en Rembrandt längs mållinjen" Länk |
|
| Neeej!!!!! Den startar inte, trots starthjälp...Vad kan problemet vara då? | |
Bmw ludde |
Blev av med ryckandet med nya t-stift, var ganska glad att felet var så enkel. Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
|
Mr.Ludde Bytte Du enbart tändstift..? Vad för ryckningar hade du? Stafva |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.